Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 08:07När jag tränade och var vältränad så åt o tränade jag enligt följande:
Wake, Wake kl 5.20
45 min intervaller.
frukost 3 mackor
Jobb 6.54
frukost 8.54 12 mackor
Arbete 9.12
Lunch 12.12 varm lunch stor portion.
Arbete 13.00
Pendling 16.00 uppvärminig 50 min
När jag tränade och var vältränad så åt o tränade jag enligt följande:
Wake, Wake kl 5.20
45 min intervaller.
frukost 3 mackor
Jobb 6.54
frukost 8.54 12 mackor
Arbete 9.12
Lunch 12.12 varm lunch stor portion.
Arbete 13.00
Pendling 16.00 uppvärminig 50 min
Quote from Magnus Gelang on 19 May 2008, 08:55David: 12 mackor?? Tolv? mackor? Skrev du fel nu eller är du seriös? Jag ser att du hade rejäla träningspass och rejäla måltider men 12 mackor??
David: 12 mackor?? Tolv? mackor? Skrev du fel nu eller är du seriös? Jag ser att du hade rejäla träningspass och rejäla måltider men 12 mackor??
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 09:56Jag vägde bara 63-64 kilo så tolv mackor på 18 minuter är väl inte mycket.
Jag vägde bara 63-64 kilo så tolv mackor på 18 minuter är väl inte mycket.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 09:57Jag äter en seriös frukost, dvs två mackor + youghurt och flingor på sommaren och havregrynsgröt på vintern.
Sen äter jag faktiskt precis vadsomhelst till lunch och middag (fast aldrig McD och pizza högst en gång varannan vecka). Jag dricker öl kanske 3 g
Jag äter en seriös frukost, dvs två mackor + youghurt och flingor på sommaren och havregrynsgröt på vintern.
Sen äter jag faktiskt precis vadsomhelst till lunch och middag (fast aldrig McD och pizza högst en gång varannan vecka). Jag dricker öl kanske 3 g
Quote from mårten jansson on 19 May 2008, 10:35Jag äter i första hand för att kunna träna, men skulle gärna tappa några kilo till på köpet. Just nu äter jag så här och då går jag ner i vikt med den träning jag har (Titta i kalendern!). Så här ser en dag ut om jag är på jobbet:
Frukost: Havregrynsgröt
Jag äter i första hand för att kunna träna, men skulle gärna tappa några kilo till på köpet. Just nu äter jag så här och då går jag ner i vikt med den träning jag har (Titta i kalendern!). Så här ser en dag ut om jag är på jobbet:
Frukost: Havregrynsgröt
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 13:04David P: Var mackor jättebilliga på den tiden du var vältränad, eller var/är du jätterik, mackor är svindyrt ju! Du skulle typ kunnat äta ett halvt ton gröt för de mackorna du tryckte i din på ett dygn...
David P: Var mackor jättebilliga på den tiden du var vältränad, eller var/är du jätterik, mackor är svindyrt ju! Du skulle typ kunnat äta ett halvt ton gröt för de mackorna du tryckte i din på ett dygn...
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 13:11Jag är på Pelles bana. Men håller inte hans tider på milen.
Jag är på Pelles bana. Men håller inte hans tider på milen.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 15:12Men gröt smakar inte gott i min mun och eftersom man käkade annat än sylt som pålägg så fick man en del annat med på köpet.
Men gröt smakar inte gott i min mun och eftersom man käkade annat än sylt som pålägg så fick man en del annat med på köpet.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 15:32Har ofta funderat kring hur träningen och allmäntillståndet skulle påverkas om jag åt lite mer som t.ex Sylvia, dvs nästan jobbigt supernyttigt! 🙂 (jobbigt eftersom jag får dåligt samvete av att läsa det 😉 )
Tyvärr så blir det aldrig av....funkar hyfs
Har ofta funderat kring hur träningen och allmäntillståndet skulle påverkas om jag åt lite mer som t.ex Sylvia, dvs nästan jobbigt supernyttigt! 🙂 (jobbigt eftersom jag får dåligt samvete av att läsa det 😉 )
Tyvärr så blir det aldrig av....funkar hyfs
Quote from Catharina Brattlin on 19 May 2008, 15:53Mattias, Du behöver inte ha dåligt samvete...jag måste ju hålla fast vid orsaken till att jag av vänner och kollegor kallas "fullkornsterrorist"...;)
Skämt åsido, jag ÄR så knasigt funtad att jag gillar nyttig mat, på bestämda tider, och det mår jag och
Mattias, Du behöver inte ha dåligt samvete...jag måste ju hålla fast vid orsaken till att jag av vänner och kollegor kallas "fullkornsterrorist"...;)
Skämt åsido, jag ÄR så knasigt funtad att jag gillar nyttig mat, på bestämda tider, och det mår jag och