Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

David: Jag tycker att 12 mackor är väldigt mycket med tanke på vad du ätit ganska kort innan och vad du sen äter inte allt för långt efter. Eller ja jag tycker nog att 12 mackor i ett svep är mycket oavsett när du åt sist,,,,jag skulle liksom aldrig få i

Mackorna kanske var mindre på den tiden.

Hehe, ja om de var som digestive-kex så kanske (men bara kanske) jag skulle få mig 12 stycken 🙂

Jag brukar köra på det som känns bra. Vill jag äta något "onyttigt" ja då gör jag väl de, lite ågren kan man ha men vatusan livet e kort. Håller dock min tränares tanke i bakhuvudet ibland "försök äta någolunda nyttigt å bra på veckorna och träna hårt och

Se där Eva, så käkar jag också på ett ungefär. (Dvs svindelen iaf) Försöker f.ö. äta lite Colting/Medelhavskäk i veckorna. På helgen blir det kaffe o bullar, vin, öl mm... (Fast inte tillsammans)

Om man tävlar i cykel på elitnivå behöver man mycket mat, speciellt när man är ung.

Eftersom jag varken jobbade som navelskådare eller fågelskådare på den tiden så var det uppenbarligen vettigt med tanke på arbete och träning.
Jag höll min vikt på 63-66 kilo under de åren och var nere i 61 efter lite mer träning fast då hade man inte tid

Eftersom jag varken jobbade som navelskådare eller fågelskådare på den tiden så var det uppenbarligen vettigt med tanke på arbete och träning.
Jag höll min vikt på 63-66 kilo under de åren och var nere i 61 efter lite mer träning fast då hade man inte tid

David: Ja uppenbarligen behövde du då det antal kcal som 12 mackor ger,,,,men jag skulle ändå inte få ner 12 mackor i magen 😀

christer; har du testat kaffe med dropp?? jätte effektivt man mosar ner ev kaffebröd å blandar med kaffet sen direkt ut i blodet, snajsigt värre speciellt när man har ont om tid

david; vatusan menar du att du inte e lika vältränad som förr när dinosaurie