Quote from Magnus Gelang on 19 May 2008, 19:38David: Jag tycker att 12 mackor är väldigt mycket med tanke på vad du ätit ganska kort innan och vad du sen äter inte allt för långt efter. Eller ja jag tycker nog att 12 mackor i ett svep är mycket oavsett när du åt sist,,,,jag skulle liksom aldrig få i
David: Jag tycker att 12 mackor är väldigt mycket med tanke på vad du ätit ganska kort innan och vad du sen äter inte allt för långt efter. Eller ja jag tycker nog att 12 mackor i ett svep är mycket oavsett när du åt sist,,,,jag skulle liksom aldrig få i
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 19:39Mackorna kanske var mindre på den tiden.
Mackorna kanske var mindre på den tiden.
Quote from Magnus Gelang on 19 May 2008, 19:40Hehe, ja om de var som digestive-kex så kanske (men bara kanske) jag skulle få mig 12 stycken 🙂
Hehe, ja om de var som digestive-kex så kanske (men bara kanske) jag skulle få mig 12 stycken 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 19:41Jag brukar köra på det som känns bra. Vill jag äta något "onyttigt" ja då gör jag väl de, lite ågren kan man ha men vatusan livet e kort. Håller dock min tränares tanke i bakhuvudet ibland "försök äta någolunda nyttigt å bra på veckorna och träna hårt och
Jag brukar köra på det som känns bra. Vill jag äta något "onyttigt" ja då gör jag väl de, lite ågren kan man ha men vatusan livet e kort. Håller dock min tränares tanke i bakhuvudet ibland "försök äta någolunda nyttigt å bra på veckorna och träna hårt och
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2008, 19:43Se där Eva, så käkar jag också på ett ungefär. (Dvs svindelen iaf) Försöker f.ö. äta lite Colting/Medelhavskäk i veckorna. På helgen blir det kaffe o bullar, vin, öl mm... (Fast inte tillsammans)
Se där Eva, så käkar jag också på ett ungefär. (Dvs svindelen iaf) Försöker f.ö. äta lite Colting/Medelhavskäk i veckorna. På helgen blir det kaffe o bullar, vin, öl mm... (Fast inte tillsammans)
Quote from ellen olsson on 19 May 2008, 19:46Om man tävlar i cykel på elitnivå behöver man mycket mat, speciellt när man är ung.
Om man tävlar i cykel på elitnivå behöver man mycket mat, speciellt när man är ung.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 19:52Eftersom jag varken jobbade som navelskådare eller fågelskådare på den tiden så var det uppenbarligen vettigt med tanke på arbete och träning.
Jag höll min vikt på 63-66 kilo under de åren och var nere i 61 efter lite mer träning fast då hade man inte tid
Eftersom jag varken jobbade som navelskådare eller fågelskådare på den tiden så var det uppenbarligen vettigt med tanke på arbete och träning.
Jag höll min vikt på 63-66 kilo under de åren och var nere i 61 efter lite mer träning fast då hade man inte tid
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 19:53Eftersom jag varken jobbade som navelskådare eller fågelskådare på den tiden så var det uppenbarligen vettigt med tanke på arbete och träning.
Eftersom jag varken jobbade som navelskådare eller fågelskådare på den tiden så var det uppenbarligen vettigt med tanke på arbete och träning.
Quote from Magnus Gelang on 19 May 2008, 20:28David: Ja uppenbarligen behövde du då det antal kcal som 12 mackor ger,,,,men jag skulle ändå inte få ner 12 mackor i magen 😀
David: Ja uppenbarligen behövde du då det antal kcal som 12 mackor ger,,,,men jag skulle ändå inte få ner 12 mackor i magen 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 22:34christer; har du testat kaffe med dropp?? jätte effektivt man mosar ner ev kaffebröd å blandar med kaffet sen direkt ut i blodet, snajsigt värre speciellt när man har ont om tid
david; vatusan menar du att du inte e lika vältränad som förr när dinosaurie
christer; har du testat kaffe med dropp?? jätte effektivt man mosar ner ev kaffebröd å blandar med kaffet sen direkt ut i blodet, snajsigt värre speciellt när man har ont om tid
david; vatusan menar du att du inte e lika vältränad som förr när dinosaurie