Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 00:03Jag borde vara diskvalificerad från att skriva i den här tråden med tanke på hur mycket onyttigt jag stoppat i min kropp genom åren. Mycket nyttig mat också, men då istället ofta FÖR mycket.
Anyway, senaste 17 mån har jag droppat lika många kg och lika må
Jag borde vara diskvalificerad från att skriva i den här tråden med tanke på hur mycket onyttigt jag stoppat i min kropp genom åren. Mycket nyttig mat också, men då istället ofta FÖR mycket.
Anyway, senaste 17 mån har jag droppat lika många kg och lika må
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 00:16Ja man kan använda ångkokare, som ett durkslag inuti en annan kastrull, eller en ställning man ställer i valfri kastrull (makens variant).
:/
Ja man kan använda ångkokare, som ett durkslag inuti en annan kastrull, eller en ställning man ställer i valfri kastrull (makens variant).
:/
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 09:20Hahaha, jag kan inte komma ifrån det att tråden har "halkat iväg" lite...
Undra just vad det kan bero på....;) hahaha!!!Kan ni inte hjälpa till lite istället med lite upplägg på mat under era dagar....snäääällaaaaa!!!!
😀
Hahaha, jag kan inte komma ifrån det att tråden har "halkat iväg" lite...
Undra just vad det kan bero på....;) hahaha!!!
Kan ni inte hjälpa till lite istället med lite upplägg på mat under era dagar....snäääällaaaaa!!!!
😀
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 09:29Det har du fått av mig.
Det har du fått av mig.
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 09:37Hon kanske var intresserad av någon kost på den här sidan andra världskriget David, ever thought of that? 😉
Hon kanske var intresserad av någon kost på den här sidan andra världskriget David, ever thought of that? 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 09:39Therese, mina mat- & träningsvanor ser ut ungefär så här
Frukost: Kaffe, juice, branflakes med banan och lättmjölk alt. fiberberikad gröt med russin, solroskärnor, krossade linfrön samt lättmjölk
Mellis mellan 9 och 10: Knäckemacka med lättost, nötblandn
Therese, mina mat- & träningsvanor ser ut ungefär så här
Frukost: Kaffe, juice, branflakes med banan och lättmjölk alt. fiberberikad gröt med russin, solroskärnor, krossade linfrön samt lättmjölk
Mellis mellan 9 och 10: Knäckemacka med lättost, nötblandn
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 09:43Absolut David....och det tackar jag för. 😀
Men jag skulle bara vilja få lite mer sådana svar med lite mer "detaljerat"...
Fast det brukar ju bli så efter ett tag att trådarna liksom har tömts på frågeämnet....så det kanske är det som har hänt även här.
Absolut David....och det tackar jag för. 😀
Men jag skulle bara vilja få lite mer sådana svar med lite mer "detaljerat"...
Fast det brukar ju bli så efter ett tag att trådarna liksom har tömts på frågeämnet....så det kanske är det som har hänt även här.
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 09:44Jag har inte preciserat vad mackor exakt är, mig veterligen.
Jag tycker nog att havregrynsgröt är mer av WW II mat.
Jag har inte preciserat vad mackor exakt är, mig veterligen.
Jag tycker nog att havregrynsgröt är mer av WW II mat.
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 09:47Nutid David: två korslagda dinkelfrön och gröna alger. Å en rejäl bytta glass *go go Sebastian!* 😀
Nutid David: två korslagda dinkelfrön och gröna alger. Å en rejäl bytta glass *go go Sebastian!* 😀
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 13:29Frukost: Havregrynsgröt med mellanmjölk, två rågkusar med bregott, kalkon och gurka eller med bregott och stekt ägg samt ett halvt äpple. (Ibland byter jag ut rågkusarna mot en fruktsallad bestående av äpple, apelsin, banan och russin).
Lunch: Rester fr
Frukost: Havregrynsgröt med mellanmjölk, två rågkusar med bregott, kalkon och gurka eller med bregott och stekt ägg samt ett halvt äpple. (Ibland byter jag ut rågkusarna mot en fruktsallad bestående av äpple, apelsin, banan och russin).
Lunch: Rester fr