Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 18:03Frågan är bra. Funderar själv på vad jag borde äta mer och mindre av, vill lätta lite och konvertera resten så att jag blir snabbare och orkar längre - då ska man ju inte ha med onödigt bagage :/
Försöker just nu öka mängden avocado och keso som del av mi
Frågan är bra. Funderar själv på vad jag borde äta mer och mindre av, vill lätta lite och konvertera resten så att jag blir snabbare och orkar längre - då ska man ju inte ha med onödigt bagage :/
Försöker just nu öka mängden avocado och keso som del av mi
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 18:46Makrill i tomatsås...fantastiskt som pålägg!!
Makrill i tomatsås...fantastiskt som pålägg!!
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 21:06Makrill i tomatsås älskade min förra katt. Typ, crack för katter. Hon kunde börja slåss när hon visste hon skulle få det.
Makrill i tomatsås älskade min förra katt. Typ, crack för katter. Hon kunde börja slåss när hon visste hon skulle få det.
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 22:15Jag läste någonstans här (vet ej vilken tråd) någon som åt just makrill i tomatsås och pasta...:S
Tyckte det lät lite sådär men provade faktiskt det till lunch igår...och då även blandsallad till.Jag tyckte det var helt ok, blev inte så konstig mix som
Jag läste någonstans här (vet ej vilken tråd) någon som åt just makrill i tomatsås och pasta...:S
Tyckte det lät lite sådär men provade faktiskt det till lunch igår...och då även blandsallad till.
Jag tyckte det var helt ok, blev inte så konstig mix som
Quote from Elias Engqvist on 20 May 2008, 22:37En av mina favoriträtter (som jag f.ö. åt igår):
Pasta, stekt fisk, vit eller lax, rostad vitlök, blanda pasta, fisk o vitlök ihop med riven parmesanost och olivolja: Vräk in o njut. Mycket bra återhämtningsmat.
En av mina favoriträtter (som jag f.ö. åt igår):
Pasta, stekt fisk, vit eller lax, rostad vitlök, blanda pasta, fisk o vitlök ihop med riven parmesanost och olivolja: Vräk in o njut. Mycket bra återhämtningsmat.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 08:21Micra upp vatten i ett stort glas med lite buljong- tillsätt couscous och sätt plastfilm för öppningen och låt svälla 5 min. Tina samtidigt ärtor i en djuptallrik, häll över couscousen och dumpa en makrill i tomatsåsburk ovan på. Käka en morot och en kryf
Micra upp vatten i ett stort glas med lite buljong- tillsätt couscous och sätt plastfilm för öppningen och låt svälla 5 min. Tina samtidigt ärtor i en djuptallrik, häll över couscousen och dumpa en makrill i tomatsåsburk ovan på. Käka en morot och en kryf
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 10:48En gammal favvorätt vi har är makrillgryta på en paket makrill (svårt att hitta ibland), krossade tomater och en laddning currypasta, eller seriöst uppbyggd curry (i med avrunnen yoghurt eller matyoghurt också) (fräsa upp kryddor i rätt ordning etc), Fis
En gammal favvorätt vi har är makrillgryta på en paket makrill (svårt att hitta ibland), krossade tomater och en laddning currypasta, eller seriöst uppbyggd curry (i med avrunnen yoghurt eller matyoghurt också) (fräsa upp kryddor i rätt ordning etc), Fis