Quote from Catharina Brattlin on 4 September 2013, 21:30You whish!
You whish!
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 21:38När man försörjer sig på det?
Jag gillar att träna men blir inte tränare för det 😉
När man försörjer sig på det?
Jag gillar att träna men blir inte tränare för det 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 22:14Jag skulle bara kalla mig för löpare om löpning var min huvud sysselsättning. Jag springa och tävla mycket men jag skulle inte kalla mig själv för löpare.
Jag skulle bara kalla mig för löpare om löpning var min huvud sysselsättning. Jag springa och tävla mycket men jag skulle inte kalla mig själv för löpare.
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 22:38Olof W (t+) Du säger mycket! 😀
Olof W (t+) Du säger mycket! 😀
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 22:52Olof W, kanske så. Eller också...
...kan man kalla sig löpare när man tvingar sig ut på nästa runda fast man inte vill.
Olof W, kanske så. Eller också...
...kan man kalla sig löpare när man tvingar sig ut på nästa runda fast man inte vill.
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 22:58Ahhh, jag visste inte att löpare är ett yrke - my bad, då är jag såklart inte det! Men är det verkligen bara golfproffs som kallar sig golfare? Bara betalda körsångerskor som vågar påstå att de sjunger? Vi amatörer skulle kanske bara säga att vi trallar l
Ahhh, jag visste inte att löpare är ett yrke - my bad, då är jag såklart inte det! Men är det verkligen bara golfproffs som kallar sig golfare? Bara betalda körsångerskor som vågar påstå att de sjunger? Vi amatörer skulle kanske bara säga att vi trallar l
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 23:09Joggare springer för att det är något dom vill, löpare springer för att det är något dom är.
Joggare springer för att det är något dom vill, löpare springer för att det är något dom är.
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 06:41Nej David, då är man Självplågare. 😉
Nej David, då är man Självplågare. 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 07:49Jag förstå inte vem det är man ska kalla sig löpare till? Är det till en själv? I ett vanligt samtal kunde jag t.ex säger att jag tycker om att springa men inte att jag ÄR en löpare.
Jag förstå inte vem det är man ska kalla sig löpare till? Är det till en själv? I ett vanligt samtal kunde jag t.ex säger att jag tycker om att springa men inte att jag ÄR en löpare.
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 07:59Det är faktiskt lite intressant hur man kan identifiera sig med vissa aktiviteter men inte andra. Ibland är det för pretentiöst (som konstnär, författare, forskare om man målar lite, skriver lite eller gör egna utredningar) och ibland känns det bara konst
Det är faktiskt lite intressant hur man kan identifiera sig med vissa aktiviteter men inte andra. Ibland är det för pretentiöst (som konstnär, författare, forskare om man målar lite, skriver lite eller gör egna utredningar) och ibland känns det bara konst