Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNär på dygnet springer ni inte?
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle vilja veta vilka tider på dygnet som ni nästan aldrig springer.

Jag har själv provat ge mig ut på lite olika tider men tycker att det alltid är mycket folk i löparspåret. Ni kan givetvis inte veta när folk använder mina löparspår mest, men det

Aldrig före 12:00 och helst inte när det är varmare än 25 eller kallare än 0. Då slipper du mig;)

Jag springer (nästan) aldrig efter 19-20 på kvällen.

Och du ska inte få någon förmaning från mig, jag tycker också att det kan vara jobbigt att springa bland folk, även om det inte är lika ångestframkallande för mig. Jag känner med dig, och hoppas att de

Mellan 22.00 och 05.10....då streakar jag första gången ref sista tiden.:D

Mellan 22:30 (sommartid) och 05:30. Annars närsom. 🙂

Jag springer ytterst sällan sent på kvällen eller tidigt på morgonen. Aldrig någonsin på natten. 🙂

Jag springer i princip aldrig på dagtid, jag föredrar kvällarna. Men efter 22.30 är jag normalt hemkommen.
Jag tycker inte heller om löparspår med massa folk, jag brukar hålla mig i lugna villaområden eller lite udda gångväger. Allra bäst i det avseendet

Que? För er som streakar måste det ju vara optimalt att köra ett pass runt midnatt. Då kan ni ju beta av två dagars streak på en gång...

Hittills har jag inte sprungit mellan kl 20 och kl 8 bortsett från två Midnattslopp.

Jag springer oftast när barnen lagt sig och ibland än mycket senare än så, på sommaren är det inte ovanligt att jag ger mig ut på långpass efter 22:00.

Oftast möter jag inte så många andra löpare på dom riktigt sena passen, eftersom jag springer efter bi