Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 16:07Anja: finns det ett håll i spåret som de flesta brukar springa åt? Då kan du springa åt det andra 🙂 Jag tycker det är sjukt psykande att bli omsprungen, men jag är nästan alltid på väg åt "fel"håll, så det händer inte så ofta.
Anja: finns det ett håll i spåret som de flesta brukar springa åt? Då kan du springa åt det andra 🙂 Jag tycker det är sjukt psykande att bli omsprungen, men jag är nästan alltid på väg åt "fel"håll, så det händer inte så ofta.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 16:34Stanna och stretcha när en löpare närmar sig. Ingen löpare reagerar och tycker det är ett konstigt beteende om någon tvärstannar och börjar töja. 🙂 Fast det är klart - vimlar det av löpare blir det ju inte mycket sprunget....
Stanna och stretcha när en löpare närmar sig. Ingen löpare reagerar och tycker det är ett konstigt beteende om någon tvärstannar och börjar töja. 🙂 Fast det är klart - vimlar det av löpare blir det ju inte mycket sprunget....
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:25Tänk om Anja möter en annan löpare som använder samma trick? Då står dom båda där 50 meter från varann och stretchar och stretchar och stretchar... 🙂
Tänk om Anja möter en annan löpare som använder samma trick? Då står dom båda där 50 meter från varann och stretchar och stretchar och stretchar... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:27Jag tränar inte på natten men annars ganska ofta.
Jag tränar inte på natten men annars ganska ofta.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:49Inte före ~09 och inte efter ~23.
Inte före ~09 och inte efter ~23.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:56Jag hatar själv att ha någon som jagar mig i hasorna när jag tränar så jag släpper gärna förbi löpare för att själv ta rygg på dom så att det är dom som får agera hare och inte jag. 😀 Sen hänger jag på så länge jag orkar (förutsätter att det är snabbare
Jag hatar själv att ha någon som jagar mig i hasorna när jag tränar så jag släpper gärna förbi löpare för att själv ta rygg på dom så att det är dom som får agera hare och inte jag. 😀 Sen hänger jag på så länge jag orkar (förutsätter att det är snabbare
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:57Ja det här med att tjejer inte kan träna å kuta när dom vill å var dom vill utan att känna sig nojiga för allehanda attacker det gör mig djävligt förbannad. Å jag har ju ref min utbildning å arbetserfarenhet mycke erfarenhet av dessa människor(män). Å det
Ja det här med att tjejer inte kan träna å kuta när dom vill å var dom vill utan att känna sig nojiga för allehanda attacker det gör mig djävligt förbannad. Å jag har ju ref min utbildning å arbetserfarenhet mycke erfarenhet av dessa människor(män). Å det
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 06:33hmm.... Verkar vara den enda som föredrar att starta turen vid midnatt.... (finns det något härligare än att springa längs dom norrländska vägarna en stjärnklar natt.... ? )
Finns nog ingen tid på dygnet som jag inte springer... senaste lånpasset slutad
hmm.... Verkar vara den enda som föredrar att starta turen vid midnatt.... (finns det något härligare än att springa längs dom norrländska vägarna en stjärnklar natt.... ? )
Finns nog ingen tid på dygnet som jag inte springer... senaste lånpasset slutad
Quote from Fredric Lagerström on 30 April 2009, 07:21Vintertid är det väl ändå ständigt mörkt där uppe i norr. På sommarn är det
ju alltid ljust. Då hade jag kunnat tänka mej att springa, i sommarnatten i norrland. Jag har ju sett guldreklamen.
Vintertid är det väl ändå ständigt mörkt där uppe i norr. På sommarn är det
ju alltid ljust. Då hade jag kunnat tänka mej att springa, i sommarnatten i norrland. Jag har ju sett guldreklamen.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 21:17Eftersom Anja verkar fråga med avsikten att hitta en tid för egen del när det är minimalt med människor ute så skulle jag hellre föreslå att lokalisera ett ställe där det är lite folk ute öht.
Ett industriområde en fredagkväll eller en söndagmorgon är i
Eftersom Anja verkar fråga med avsikten att hitta en tid för egen del när det är minimalt med människor ute så skulle jag hellre föreslå att lokalisera ett ställe där det är lite folk ute öht.
Ett industriområde en fredagkväll eller en söndagmorgon är i