Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNär på dygnet springer ni inte?
You need to log in to create posts and topics.

Oftast nån gång mellan 20 och 23 på kvällen. Det är tomt då, och jag har radion som sällskap. När jag nån gån hinner springa tidigare tycker jag det är jättekul med allt folk runtikring. Jag kommer ihåg hur trångt det kunde vara att springa i innerstan på

Springer gärna under tidiga kvällen mellan 17 och 19:30. Tycker om när det är mycket folk i spåret och kan man sen springa om en och annan så växer man.....;)

Mellan kl 01:00-04:00 är nog bästa tiden att springa om du vill undvika folk. Efter 04:00 riskerar du att träffa på morgonpigga människor/tidningsbud mm.

Anja: Jag hade missat ursprunget i tråden.

Om du inte vill möta någon när du springer har jag massor med tips för jag möter nästan aldrig någon!

vardagar 8-11 och 14-16 + nätter (21.30-06.00)

Ahaa!
Ni har Siesta 11-14 i Skåne.

om du menar mig så bor jag i Blekinge 🙂 och har flexlunch så ibland springer jag redan 11 och ibland så sent som 13 (och är då inte klar förrän strax innan 14 om jag springer lite längre)

Blekinge ok.
Aktiv siesta mao 🙂

Oj, vad många svar. Tack 🙂

Det verkar ju som att det springs rätt friskt nästan jämt utom på natten och då vill även jag sova.

Under vintern så har jag sprungit vid 2000-2200 och då varit nästan ensam. Det är iofs ett elljusspår men det verkar som at

Jag springer näver äver 0100-0900 och nästan aldrig 1500-1900.