Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 23:00Det verkar som om ditt problem inte är tidpunkten för löpningen, utan någonting annat.
Men för all del: jag kan ta ett kort morgonpass innan jag drar till jobbet...fast det kräver planering och en vääääldig motivation. Det vanligaste är nog att jag drar
Det verkar som om ditt problem inte är tidpunkten för löpningen, utan någonting annat.
Men för all del: jag kan ta ett kort morgonpass innan jag drar till jobbet...fast det kräver planering och en vääääldig motivation. Det vanligaste är nog att jag drar
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 23:49Springer inte på nattkvisten mellan 23.00 och 06.30. ..Hittills,... men snart så?....
Springer inte på nattkvisten mellan 23.00 och 06.30. ..Hittills,... men snart så?....
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 23:54Har nog aldrig sprungit senare än 12 på natten eller tidigare än 6. Om även hundägare är problematiska att möta så är det få tider som fungerar. De är ute i ur och skur, dock kanske inga längre turer när det är kallt eller regnigt.
Jag antar att rådet a
Har nog aldrig sprungit senare än 12 på natten eller tidigare än 6. Om även hundägare är problematiska att möta så är det få tider som fungerar. De är ute i ur och skur, dock kanske inga längre turer när det är kallt eller regnigt.
Jag antar att rådet a
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 08:47Liksom de flesta andra här springer jag i allmänhet inte heller på natten.
Lycka till!
Liksom de flesta andra här springer jag i allmänhet inte heller på natten.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 08:54I vintras träffade jag Pasi på en skogsväg, han åkte skidor och jag sprang.
Annars träffar jag aldrig någon när jag är ute och löper.Varför inte flytta? Sverige erbjuder många fina ensliga platser.
Låter jobbigt att anpassa sig så efter andra.Lycka ti
I vintras träffade jag Pasi på en skogsväg, han åkte skidor och jag sprang.
Annars träffar jag aldrig någon när jag är ute och löper.
Varför inte flytta? Sverige erbjuder många fina ensliga platser.
Låter jobbigt att anpassa sig så efter andra.
Lycka ti
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 09:46Hittills har jag aldrig sprungit mellan 01:00 och 03:00 men det kommer...
Hittills har jag aldrig sprungit mellan 01:00 och 03:00 men det kommer...
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 09:55Helst på förmiddagen, aldrig sprungit efter 20:00 på kvällen och för mig skulle det mog kännas helt fel.
Helst på förmiddagen, aldrig sprungit efter 20:00 på kvällen och för mig skulle det mog kännas helt fel.
Quote from Fredric Lagerström on 29 April 2009, 09:57Heta sommardagar kan det var skönt att springa sent. Kanske vid 22-tiden.
När dagen svalnar...
Heta sommardagar kan det var skönt att springa sent. Kanske vid 22-tiden.
När dagen svalnar...
Quote from Jan Lundquist on 29 April 2009, 10:00Helst inte försent dvs efter 22 eller för tidigt dvs före 10.
Helst inte försent dvs efter 22 eller för tidigt dvs före 10.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 10:17Aldig inom 4 timmar efter middagen... Varför kan ni meditera över på egen hand 😉
Aldig inom 4 timmar efter middagen... Varför kan ni meditera över på egen hand 😉