Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 21:30Kom nu på mig själv att jag i alla fall kutat två maror nere hos K-G i Trollhättan under det då pågående vanliga 24 h loppet....Kommer inte ihåg när vi startade å kom i mål men mitt i natten var det ju i alla fall...både skymning å gryning fick vi uppleva
Kom nu på mig själv att jag i alla fall kutat två maror nere hos K-G i Trollhättan under det då pågående vanliga 24 h loppet....Kommer inte ihåg när vi startade å kom i mål men mitt i natten var det ju i alla fall...både skymning å gryning fick vi uppleva
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 21:35Springer aldrig nattetid, undantaget vissa tävlingar som pågår då. Så mellan 21 30 och 8 00 blir det ingen löpning.
Springer aldrig nattetid, undantaget vissa tävlingar som pågår då. Så mellan 21 30 och 8 00 blir det ingen löpning.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 21:36Ska väl kanske tillägga att jag är en riktig kvällsmänniska som sällan somnar före midnatt så att springa sent är inga som helst problem för mig.
Ska väl kanske tillägga att jag är en riktig kvällsmänniska som sällan somnar före midnatt så att springa sent är inga som helst problem för mig.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 22:13för att komplettera mitt inlägg är det sällan, eller snarare aldrig jag ger mig ut efter 21:00.
för att komplettera mitt inlägg är det sällan, eller snarare aldrig jag ger mig ut efter 21:00.
Quote from Fredric Lagerström on 28 April 2009, 22:18Ofta påtagligt sent också för min del. Julafton 08 stack jag ut kl 22.30 men det var extremt. Men jag gillar att springa i kvällningen, ofta har det såklart att göra med praktiska bestyr.
Ofta påtagligt sent också för min del. Julafton 08 stack jag ut kl 22.30 men det var extremt. Men jag gillar att springa i kvällningen, ofta har det såklart att göra med praktiska bestyr.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 22:27Sällan efter 21 om jag springer ensam. På somrarna springer jag gärna ruggigt tidigt, innan det har börjat bli varmt, men oftast på eftermiddagen strax innan middag, typ vid 18 alltså
Sällan efter 21 om jag springer ensam. På somrarna springer jag gärna ruggigt tidigt, innan det har börjat bli varmt, men oftast på eftermiddagen strax innan middag, typ vid 18 alltså
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 22:29Under hela vintern/våren har jag gett mej ut vid 20:00 - 20:30.
Belyst hela vägen Södermalm - Trekanten -Årstaviken utom en kort snutt under Årstabron där jag haft ledljus med mej.Underbar löpning när det är kallt, stilla, nysnö och inte en människa ino
Under hela vintern/våren har jag gett mej ut vid 20:00 - 20:30.
Belyst hela vägen Södermalm - Trekanten -Årstaviken utom en kort snutt under Årstabron där jag haft ledljus med mej.
Underbar löpning när det är kallt, stilla, nysnö och inte en människa ino
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 22:40Springer sällan/aldrig före kl 12, med undantag för ev. tävlingar då. Kör helst kvällar när lillgrabben sover.
...men varför inte testa att söka upp nya områden? Ta cykelturen dit och tillbaks som uppvärmning/nedvarvning.
Hoppas du blivit något klockare
Springer sällan/aldrig före kl 12, med undantag för ev. tävlingar då. Kör helst kvällar när lillgrabben sover.
...men varför inte testa att söka upp nya områden? Ta cykelturen dit och tillbaks som uppvärmning/nedvarvning.
Hoppas du blivit något klockare
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 22:57Inte för att jag springer längre men när jag gjorde det så sprang jag aldrig mellan 0:30 och 09:00 ungefär. Sällan efter 21. Det känns inte säkert att springa sent.
Inte för att jag springer längre men när jag gjorde det så sprang jag aldrig mellan 0:30 och 09:00 ungefär. Sällan efter 21. Det känns inte säkert att springa sent.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 22:59Springer aldrig mellan 23.00 och 05.00. På natten funkar det bäst att sova.(t+)
Springer aldrig mellan 23.00 och 05.00. På natten funkar det bäst att sova.(t+)