Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningNär slutar man jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Så om jag följer 6 km/h -regeln då löper ju jag!!!! WOW att jag är så duktig! Det låter SÅ mycket coolare med löpning än jogging!

Nja, fast jag tror att det var 6min/km de pratade om vilket ger 10km/h, men det spelar ju egentligen inte någon roll man får väl bestämma själv! Är man med i gruppen som ska springa jorden runt måste man dessutom registrera det som löpning för att det ska

Näe, jogging räknas också på jordenruntgruppen.

Dessa räknas: Cross, Jogging, Löpband, Löpning, Löpning - Backe, Löpning - Fartlek, Löpning - Intervall, Löpning - Kuperat, Löpning - Långpass, Löpning - Snabbdistans, Löpning / löpband, Löpning / promenad,

Om ni för övrigt ser något rosa susar förbi är det bara jag som joggar förbi i 4 min/km tempo iförd min rosa mjukisdress.

Det hade ju bara vart helt underbart att se...

I framtiden kommer vi att ha kläder som byter färg till rosa om man springer för sakta.

Jag har sånna rosa plysh byxor!! Där är helt underbara 😉 Men jag joggar inte i dem... 🙂

De känns som mitt ansvar att informera er, eftersom jag drog igång diskussionen, om att Amelia erbjuder en prenumeration på 4 nummer av tidningen och en ROSA MYSDRESS I PLYSCH dessutom ett halsband med texten harmoni som välkomstgåva!!! Endast 69 kr.
Är

Ja 🙂

Åh!
Jag hör ju inte till deras målgrupp längre ... 🙁

Dessutom vill jag egentligen inte ha plysch heller utan sweatshirt-tyg ... fast det kanske vore ngt ändå ... göra en väskryckning, fast i det här fallet en overallryckning då ... försöker hålla nere m