Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 17:57Så om jag följer 6 km/h -regeln då löper ju jag!!!! WOW att jag är så duktig! Det låter SÅ mycket coolare med löpning än jogging!
Så om jag följer 6 km/h -regeln då löper ju jag!!!! WOW att jag är så duktig! Det låter SÅ mycket coolare med löpning än jogging!
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 18:24Nja, fast jag tror att det var 6min/km de pratade om vilket ger 10km/h, men det spelar ju egentligen inte någon roll man får väl bestämma själv! Är man med i gruppen som ska springa jorden runt måste man dessutom registrera det som löpning för att det ska
Nja, fast jag tror att det var 6min/km de pratade om vilket ger 10km/h, men det spelar ju egentligen inte någon roll man får väl bestämma själv! Är man med i gruppen som ska springa jorden runt måste man dessutom registrera det som löpning för att det ska
Quote from Urban Nilsson on 28 March 2007, 19:43Näe, jogging räknas också på jordenruntgruppen.
Dessa räknas: Cross, Jogging, Löpband, Löpning, Löpning - Backe, Löpning - Fartlek, Löpning - Intervall, Löpning - Kuperat, Löpning - Långpass, Löpning - Snabbdistans, Löpning / löpband, Löpning / promenad,
Näe, jogging räknas också på jordenruntgruppen.
Dessa räknas: Cross, Jogging, Löpband, Löpning, Löpning - Backe, Löpning - Fartlek, Löpning - Intervall, Löpning - Kuperat, Löpning - Långpass, Löpning - Snabbdistans, Löpning / löpband, Löpning / promenad,
Quote from Urban Nilsson on 28 March 2007, 19:46Om ni för övrigt ser något rosa susar förbi är det bara jag som joggar förbi i 4 min/km tempo iförd min rosa mjukisdress.
Om ni för övrigt ser något rosa susar förbi är det bara jag som joggar förbi i 4 min/km tempo iförd min rosa mjukisdress.
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 20:18Det hade ju bara vart helt underbart att se...
Det hade ju bara vart helt underbart att se...
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 20:24I framtiden kommer vi att ha kläder som byter färg till rosa om man springer för sakta.
I framtiden kommer vi att ha kläder som byter färg till rosa om man springer för sakta.
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 21:50Jag har sånna rosa plysh byxor!! Där är helt underbara 😉 Men jag joggar inte i dem... 🙂
Jag har sånna rosa plysh byxor!! Där är helt underbara 😉 Men jag joggar inte i dem... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 08:16De känns som mitt ansvar att informera er, eftersom jag drog igång diskussionen, om att Amelia erbjuder en prenumeration på 4 nummer av tidningen och en ROSA MYSDRESS I PLYSCH dessutom ett halsband med texten harmoni som välkomstgåva!!! Endast 69 kr.
Är
De känns som mitt ansvar att informera er, eftersom jag drog igång diskussionen, om att Amelia erbjuder en prenumeration på 4 nummer av tidningen och en ROSA MYSDRESS I PLYSCH dessutom ett halsband med texten harmoni som välkomstgåva!!! Endast 69 kr.
Är
Quote from Lotta W on 29 August 2007, 08:51Ja 🙂
Ja 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 10:08Åh!
Jag hör ju inte till deras målgrupp längre ... 🙁Dessutom vill jag egentligen inte ha plysch heller utan sweatshirt-tyg ... fast det kanske vore ngt ändå ... göra en väskryckning, fast i det här fallet en overallryckning då ... försöker hålla nere m
Åh!
Jag hör ju inte till deras målgrupp längre ... 🙁
Dessutom vill jag egentligen inte ha plysch heller utan sweatshirt-tyg ... fast det kanske vore ngt ändå ... göra en väskryckning, fast i det här fallet en overallryckning då ... försöker hålla nere m