Quote from ellen olsson on 29 August 2007, 18:17Låter som en "perfekt" förklädnad på Marathon du Médoc... 😉
Låter som en "perfekt" förklädnad på Marathon du Médoc... 😉
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 21:23Hm?
För dig?
Hm?
För dig?
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 18:10Vilken helt underbar diskussion som jag stötte på idag!!!
Jag som har rosa sport linne när jag tränar 🙂
hjälp, det kan ju aldrig gå bra.
Vilken helt underbar diskussion som jag stötte på idag!!!
Jag som har rosa sport linne när jag tränar 🙂
hjälp, det kan ju aldrig gå bra.
Quote from ellen olsson on 2 September 2007, 18:22> För dig?
Tja, jag behöver ju något men det blir nog ett besök på Buttericks i veckan. Enda vettiga alternativet jag kommit på hittills är att klä ut sig till jultomte men det kan nog bli väl varmt... 😉
> För dig?
Tja, jag behöver ju något men det blir nog ett besök på Buttericks i veckan. Enda vettiga alternativet jag kommit på hittills är att klä ut sig till jultomte men det kan nog bli väl varmt... 😉
Quote from Funbeat user on 2 September 2007, 23:45Absolut torr över hela kroppen ...
Absolut torr över hela kroppen ...
Quote from Lotta W on 3 September 2007, 07:57Fredrik, klä ut dig till barbapappa!
Fredrik, klä ut dig till barbapappa!
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 08:42"Fredrik, klä ut dig till barbapappa! "
Då får du heta Barbastark... 😉
"Fredrik, klä ut dig till barbapappa! "
Då får du heta Barbastark... 😉
Quote from ellen olsson on 3 September 2007, 09:00> Fredrik, klä ut dig till barbapappa!
Hur f-n gör man det då? 100 kuddar och allting invirat i ett gigantiskt rosa tygstycke?
Nej, det ska vara lätt att springa i och lätt att ta med i packningen.
> Fredrik, klä ut dig till barbapappa!
Hur f-n gör man det då? 100 kuddar och allting invirat i ett gigantiskt rosa tygstycke?
Nej, det ska vara lätt att springa i och lätt att ta med i packningen.
Quote from Lotta W on 3 September 2007, 10:12Om du målar dig rosa kan du låtsas att du är barbapappa som har försökt förvandla sig till dig:
"Barbapapa själv är en vanligtvis päronformad, skär varelse med förmåga att ändra sin form till praktiskt taget vad som helst. Färg, struktur och massa verkar
Om du målar dig rosa kan du låtsas att du är barbapappa som har försökt förvandla sig till dig:
"Barbapapa själv är en vanligtvis päronformad, skär varelse med förmåga att ändra sin form till praktiskt taget vad som helst. Färg, struktur och massa verkar
Quote from Funbeat user on 3 September 2007, 12:30Fredrik: Det finns Elefantkalsingar med snabel.
De borde vara ett lagom sätt att visa snabeln utan att det blir för varmt.
Fredrik: Det finns Elefantkalsingar med snabel.
De borde vara ett lagom sätt att visa snabeln utan att det blir för varmt.