Quote from Fredrik Närenfors on 6 January 2008, 22:16Köp för allt i världen inget löpband. Ut och åk skidor och skridskor istället.
Köp för allt i världen inget löpband. Ut och åk skidor och skridskor istället.
Quote from Camilla Höög on 6 January 2008, 23:34Håller med. Det finns bättre saker att lägga pengar på än ett löpband. Som dubbskor, underställ, dubbdäck, längdskidor, skridskor... Prylar som man har användning för 🙂
Håller med. Det finns bättre saker att lägga pengar på än ett löpband. Som dubbskor, underställ, dubbdäck, längdskidor, skridskor... Prylar som man har användning för 🙂
Quote from Lars Mörrby on 7 January 2008, 08:38Köp inget löpband!!
Ta tiden till att umgås med kompisarna i stället!
Köp inget löpband!!
Ta tiden till att umgås med kompisarna i stället!
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 10:28Trodde inte man skulle behöva pusha en svensk tonåring till det här men... Spela lite dataspel! Slösurfa lite på nätet! Kolla på några filmer! Fika bort ett par timmar med kompisarna!
Se där ett par bra sätt att låta kropp och hjärna koppla av i vaket til
Trodde inte man skulle behöva pusha en svensk tonåring till det här men... Spela lite dataspel! Slösurfa lite på nätet! Kolla på några filmer! Fika bort ett par timmar med kompisarna!
Se där ett par bra sätt att låta kropp och hjärna koppla av i vaket til
Quote from Lars Mörrby on 7 January 2008, 11:24Ägna mer tid åt att hänga på funbeat och engagera dig i alla diskussioner - då får i alla fall kroppen vila den stunden.
Köp inget löpband!!
Ägna mer tid åt att hänga på funbeat och engagera dig i alla diskussioner - då får i alla fall kroppen vila den stunden.
Köp inget löpband!!
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 11:32Hej.
Jag undrar är detta normal träningsschema för en snart 14 årig tjej?
Nej, det är inte normalt att ligga på denna nivå.
Hur mycket ska jag egentligen träna i min ålder?
Du har själv skrivigt att du ibland är både psykiskt och fysiskt trött och att
Hej.
Jag undrar är detta normal träningsschema för en snart 14 årig tjej?
Nej, det är inte normalt att ligga på denna nivå.
Hur mycket ska jag egentligen träna i min ålder?
Du har själv skrivigt att du ibland är både psykiskt och fysiskt trött och att
Quote from Camilla Höög on 7 January 2008, 13:39Det viktigaste är att inse att om man tränar hela tiden så bryter man ner kroppen och på sikt blir sämre. Det måste finnas en balans mellan träning och vila.
Det viktigaste är att inse att om man tränar hela tiden så bryter man ner kroppen och på sikt blir sämre. Det måste finnas en balans mellan träning och vila.
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 13:55P.E: Högvakten gav oss klenbenta mjukisar chans att lära känna en annan åsna.
Det var på K1 jag fick lära mig att rida.-Fram med kycklingbröstet, tänk på händerna, ned med hälarna och slappna av!
Hej hopp galopp! så satt man framåtlutad med höga hälar
P.E: Högvakten gav oss klenbenta mjukisar chans att lära känna en annan åsna.
Det var på K1 jag fick lära mig att rida.
-Fram med kycklingbröstet, tänk på händerna, ned med hälarna och slappna av!
Hej hopp galopp! så satt man framåtlutad med höga hälar
Quote from Galderma Fritidsförening on 7 January 2008, 18:33haha! ditt inlägg blev rolig läsning david!
Evelina: Jag tycker inte du ska träna mer utan dra ner lite på träningen istället! kan du inte välja ett av handbollslagen? bara springa nån enstaka gång i veckan, max två? försök göra om ditt träningsschema s
haha! ditt inlägg blev rolig läsning david!
Evelina: Jag tycker inte du ska träna mer utan dra ner lite på träningen istället! kan du inte välja ett av handbollslagen? bara springa nån enstaka gång i veckan, max två? försök göra om ditt träningsschema s
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 20:42Hej David.
Dom HV hästar jag har satt upp på är närmast att liknas vid en strv på fyra ben. Dom väljer säkerligen ut dom finaste och snällaste till "oss". Fö hag jag ridit på en fantastisk fin "Arab" som kostade mer än vårt hus. Men det var en fantastisk
Hej David.
Dom HV hästar jag har satt upp på är närmast att liknas vid en strv på fyra ben. Dom väljer säkerligen ut dom finaste och snällaste till "oss". Fö hag jag ridit på en fantastisk fin "Arab" som kostade mer än vårt hus. Men det var en fantastisk