Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 21:15"Öket" jag red hade spöat halvblod på Täby så det fattades inget! Liten och ettrig, precis som Husse!
Det var bara att försöka hålla sig på pål(l)en när Guitar drog iväg i galopp.
"Öket" jag red hade spöat halvblod på Täby så det fattades inget! Liten och ettrig, precis som Husse!
Det var bara att försöka hålla sig på pål(l)en när Guitar drog iväg i galopp.
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 22:03Jag har provat att rida en travhäst som skulle omskolas till ridhäst, det var tillslut travpiruetter i mitten av paddocken! En sak visste han, man ska håll innerspår!
Jag har provat att rida en travhäst som skulle omskolas till ridhäst, det var tillslut travpiruetter i mitten av paddocken! En sak visste han, man ska håll innerspår!
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 January 2008, 08:31hehe, japp, travhästar drar gärna innåt 😛 red en i fredags. 🙂
hehe, japp, travhästar drar gärna innåt 😛 red en i fredags. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 20:55Okej: från en tjej som varit i din situation (gymnastik, konståkning, olika konditionsträning, mm, samtidigt, 12-14 timmar/veckan, sedan jag var i din ålder)
- straffträna INTE - har du presterat sämre än normalt är du antagligen trött, då behöver du mer
Okej: från en tjej som varit i din situation (gymnastik, konståkning, olika konditionsträning, mm, samtidigt, 12-14 timmar/veckan, sedan jag var i din ålder)
- straffträna INTE - har du presterat sämre än normalt är du antagligen trött, då behöver du mer
Quote from Funbeat user on 10 January 2008, 12:27En del av ditt problem verkar vara att du är rädd att bli skylld för "diva" om du inte ställer upp? Eller gissar jag fel?
Massor med bra råd, kan bara lägga till slit inte ut dig för att vara bussig!
En del av ditt problem verkar vara att du är rädd att bli skylld för "diva" om du inte ställer upp? Eller gissar jag fel?
Massor med bra råd, kan bara lägga till slit inte ut dig för att vara bussig!