Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 12:56Den här är snofsig för 7225:-, inte helt enligt spec men ändå:
http://www.cykloteket.se/ProductDetail.aspx?ProductID=12369
Den här är snofsig för 7225:-, inte helt enligt spec men ändå:
http://www.cykloteket.se/ProductDetail.aspx?ProductID=12369
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 14:30Åkes sportservice på hisingen kan ha några Scott eller TREK kvar. Dom har också nedsatta priser just nu.
http://www.akessportservice.se/Erbjudande.htm.
Det är dock lite snålreor just nu. Typ 10-20%. Var dock på stadium XXL i sisjön i helgen och deras
Åkes sportservice på hisingen kan ha några Scott eller TREK kvar. Dom har också nedsatta priser just nu.
http://www.akessportservice.se/Erbjudande.htm.
Det är dock lite snålreor just nu. Typ 10-20%. Var dock på stadium XXL i sisjön i helgen och deras
Quote from ellen olsson on 30 August 2010, 22:05Absolut cyclocross med de tänkta användningsområdena. Sedan så instämmer jag i rådet att kolla med Göran på Cykelmagneten om du ska köpa en ny cykel.
Absolut cyclocross med de tänkta användningsområdena. Sedan så instämmer jag i rådet att kolla med Göran på Cykelmagneten om du ska köpa en ny cykel.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 22:48Cyklar 5 dar i veckan med hybrid till jobbet. Har aldrig upplevt dom påstådda problemen med rakt styre.
Röstar för hybrid, köp räser/cyclocross om cyklingen ger mersmak.
Cyklar 5 dar i veckan med hybrid till jobbet. Har aldrig upplevt dom påstådda problemen med rakt styre.
Röstar för hybrid, köp räser/cyclocross om cyklingen ger mersmak.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 07:19I en annan tråd har det kommit fram en kommentar. Diskussionen handlade inte om ny cykel, utan om något annat (hjul/finhjul). Så kommentaren är inte påverkat av vad som skrevs här, men handlar om någon som köpte hybrid och ångrar sig efteråt och hade hell
I en annan tråd har det kommit fram en kommentar. Diskussionen handlade inte om ny cykel, utan om något annat (hjul/finhjul). Så kommentaren är inte påverkat av vad som skrevs här, men handlar om någon som köpte hybrid och ångrar sig efteråt och hade hell
Quote from Rasmus Olsson on 31 August 2010, 07:26Finns de som förespråkar Hybrid, men som själva efter ett tag köpt en räcer. Så egentligen säger vi alla innerst inne cx eller lvg, men få vågar erkänna det öppet.
Finns de som förespråkar Hybrid, men som själva efter ett tag köpt en räcer. Så egentligen säger vi alla innerst inne cx eller lvg, men få vågar erkänna det öppet.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 07:27Problemen med att bara köra hybrid uppstår inte när man kör de där 10-15 km till o från jobbet, utan när man ska börja köra längre turer alltså börja cykla på riktigt ;), då är hybrid fel alternativ som enda cykel.
Problemen med att bara köra hybrid uppstår inte när man kör de där 10-15 km till o från jobbet, utan när man ska börja köra längre turer alltså börja cykla på riktigt ;), då är hybrid fel alternativ som enda cykel.
Quote from Rasmus Olsson on 31 August 2010, 07:30Daniel, jag tror vi är eniga där. För hur det än är, så blir turerna längre och längre med tiden, och då inser man (försent) hybridens begränsningar.
Kollegan på jobbet ångrar redan efter två veckors pendling att han köpte en hybrid med feta däck och fra
Daniel, jag tror vi är eniga där. För hur det än är, så blir turerna längre och längre med tiden, och då inser man (försent) hybridens begränsningar.
Kollegan på jobbet ångrar redan efter två veckors pendling att han köpte en hybrid med feta däck och fra
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 07:47Smala, släta däck ska det va! Funkar förvånansvärt bra att köra med i skogen också. 😀
Smala, släta däck ska det va! Funkar förvånansvärt bra att köra med i skogen också. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 31 August 2010, 07:50Njaej, min livförsäkring tillåter nog inte smala släta däck i skogen. Då är det grovmönstrat och bra gummiblandning för bra grepp som gäller.
Njaej, min livförsäkring tillåter nog inte smala släta däck i skogen. Då är det grovmönstrat och bra gummiblandning för bra grepp som gäller.