Quote from Funbeat user on 24 December 2012, 10:52+1500km löpning
Maran på sub 4:30
Ironman Kalmar
+1500km löpning
Maran på sub 4:30
Ironman Kalmar
Quote from Funbeat user on 24 December 2012, 12:19En ny runda av Sverigeresan och 2013 SKA jag klara det, klara Malmömilen på under 60 samt träna minst 3ggr/vecka är mina mål/löften för 2013.
Är även sugen på att ta upp streaken igen, men vet inte om mitt knä håller så det blir inget mål utan mer en för
En ny runda av Sverigeresan och 2013 SKA jag klara det, klara Malmömilen på under 60 samt träna minst 3ggr/vecka är mina mål/löften för 2013.
Är även sugen på att ta upp streaken igen, men vet inte om mitt knä håller så det blir inget mål utan mer en för
Quote from Funbeat user on 25 December 2012, 14:07Totalt över 2500 km löpning
Skövde 6-timmar i mars
BUM 50 miles i maj
TMBT 100 km i september
Totalt över 2500 km löpning
Skövde 6-timmar i mars
BUM 50 miles i maj
TMBT 100 km i september
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 10:161: Att ta hand om min kropp och ge den förutsättningar att bli stark igen efter andra graviditeten genom att rehaba, styrketräna och äta mina Omega 3 och EAA osv.
2: Att springa regelbundet, trots två småbarn och ständiga infektioner från dagis.
1: Att ta hand om min kropp och ge den förutsättningar att bli stark igen efter andra graviditeten genom att rehaba, styrketräna och äta mina Omega 3 och EAA osv.
2: Att springa regelbundet, trots två småbarn och ständiga infektioner från dagis.
Quote from Elias Engqvist on 26 December 2012, 11:37Att inte operera nån menisk på hela året utan springa cykla o simma istället!
Att inte operera nån menisk på hela året utan springa cykla o simma istället!
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 11:44Har inte sprungit långt det senaste året, 10-15 km på träningspassen, men nu är det dags att ge sig på maran igen. Under tre timmar vore trevligt.
Har inte sprungit långt det senaste året, 10-15 km på träningspassen, men nu är det dags att ge sig på maran igen. Under tre timmar vore trevligt.
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 15:25På löpfronten är målet 2013 en halvmara. Det var snart 30 år sedan sist. Sub 1.20 skulle jag vara nöjd med, men det kan nog bli tufft. Ett mål skall ju iofs inte vara för lätt. 😀
På löpfronten är målet 2013 en halvmara. Det var snart 30 år sedan sist. Sub 1.20 skulle jag vara nöjd med, men det kan nog bli tufft. Ett mål skall ju iofs inte vara för lätt. 😀
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 19:13Fokusera mer på uthållighet. Vill inte vara så seg i benen efter Stockholmsmaran som sist.
Fokusera mer på uthållighet. Vill inte vara så seg i benen efter Stockholmsmaran som sist.
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 23:57Realistiska - är inte det lite tråkigt?
Realistiska - är inte det lite tråkigt?
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 08:43Jag håller med om att målen ska vara mätbara, tidsbestämda och avgränsade/specifika. Realistiska eror ju på vad man menar med... Själv tycker jag de ska kännas näääästan utom räckhåll. Inget jag bara fixar genom att skräpa till mig lite extra i två månade
Jag håller med om att målen ska vara mätbara, tidsbestämda och avgränsade/specifika. Realistiska eror ju på vad man menar med... Själv tycker jag de ska kännas näääästan utom räckhåll. Inget jag bara fixar genom att skräpa till mig lite extra i två månade