Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELnyblivna singlar/ni som separerar …
You need to log in to create posts and topics.

Eller "shit happens" och gå vidare....vill han inte så är det inget för dig och då förtjänar du något mer...bättre..

Jag vet också hur det där känns! Det är nu snart ett år sedan jag var i samma situation (nästan, det var mitt initiativ, men det var rätt hårda erfarenheter som föregick det). Jag förstår precis hur det känns att inte vilja gå hem från jobbet. Eller gymm

Jag och min sambo bestämde oss förra veckan för att flytta isär efter ett drygt 5 år långt förhållande. Känns minst sagt overkligt. Det kanske känns mer verkligt när han väl flyttat om 2 veckor.
Det som känns läskigast är att inte alltid ha någon inärhete

Linda < Jag känner igen det där. Overkligt är rätta ordet. Det ska bli skönt när man flyttat till eget och börjat få igång umgänget med andra igen, framför allt lite trevliga singlar (t+) Känner i.o.f.s. ingen panik att träffa någon ny, men visst saknar m

Skaffa katt!

Det blir bättre.....tro mig...

Katt... katt är banne mig det bästa som hänt mig sedan jag blev singel och icke-sambo. Inte så att det på något sätt ersätter en människa... inte alls. Men det är lite trevligt att alltid ha nån som väntar när man kommer hem 😉

Har man tur, kan den fånga en mus till husse.

🙂

Eller en blåmes :D. Mirre nedan bor i en lägenhet på 6:e våningen men lyckades ändå!

BILD:http://blog.nedevska.com/files/2007/10/mirreblamessmall.JPG