Quote from Jonny Persson on 4 June 2013, 09:26Det ligger faktiskt en del i det där med skuttandet. Ovana löpare har en tendens att lägga rätt mycket energi på att studsa fram och ju mer man studsar desto mer studsar allt som sitter på kroppen. 🙂
I vintras när vi sprang med pannlampor i två grupper
Det ligger faktiskt en del i det där med skuttandet. Ovana löpare har en tendens att lägga rätt mycket energi på att studsa fram och ju mer man studsar desto mer studsar allt som sitter på kroppen. 🙂
I vintras när vi sprang med pannlampor i två grupper
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 10:49Det är nog bara att inse att bälte/vätska är en sak som väldans individuellt. Jag hatar rygga, medan ett bälte inte stör mig alls. Hag har nog tur som får bältet att sitta kvar på höften utan att guppa. Jag föredrar Perfekt före Nathan, jag har båda. Så r
Det är nog bara att inse att bälte/vätska är en sak som väldans individuellt. Jag hatar rygga, medan ett bälte inte stör mig alls. Hag har nog tur som får bältet att sitta kvar på höften utan att guppa. Jag föredrar Perfekt före Nathan, jag har båda. Så r
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 14:30Gå till en bra cykelsportbutik och prova cykeltröjor med fickor i ryggslutet och testa hur du skulle uppleva att ha flaska i fickan. Springer normalt själv inte med flaska men väl telefon, nycklar osv. och mina cykeltröjor är perfekta till det och varit d
Gå till en bra cykelsportbutik och prova cykeltröjor med fickor i ryggslutet och testa hur du skulle uppleva att ha flaska i fickan. Springer normalt själv inte med flaska men väl telefon, nycklar osv. och mina cykeltröjor är perfekta till det och varit d
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 21:34Håller med Anders. En cykeltröja är bra, om man vill ha med vätska!
Håller med Anders. En cykeltröja är bra, om man vill ha med vätska!
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 21:50Handflaska borde väl precis som handhållen Ifån vara ett av de effentivare sätten att sabba hållning o löpteknik. Om man inte har två precis lika tunga förstås ...
Handflaska borde väl precis som handhållen Ifån vara ett av de effentivare sätten att sabba hållning o löpteknik. Om man inte har två precis lika tunga förstås ...
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 07:26Om jag skippar den "femte" flaskan i ryggslutet på mitt perfektabälte skumpar det inte mycket, tar jag bara flaskor i de två fickorna fram känner jag inte ens att jag har bältet.
Om jag skippar den "femte" flaskan i ryggslutet på mitt perfektabälte skumpar det inte mycket, tar jag bara flaskor i de två fickorna fram känner jag inte ens att jag har bältet.
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 07:31Jepp, det gäller att prova sig fram var/hur många flask man vill ha. Jag har 6 hållare. 4 flask funkar utmärkt, 2 fram och 2 bak. 4 bak blir för skumpigt. Jag har nog inte haft behov av fler än 4, men i så fall skulle jag ha de "extra" fram. Hållarna för
Jepp, det gäller att prova sig fram var/hur många flask man vill ha. Jag har 6 hållare. 4 flask funkar utmärkt, 2 fram och 2 bak. 4 bak blir för skumpigt. Jag har nog inte haft behov av fler än 4, men i så fall skulle jag ha de "extra" fram. Hållarna för
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 09:24Perfekta 5-flaskornsbälte (small) med 2 flaskor märker jag inte av. Alla 5 blir tungt och guppigt däremot, men behöver jag så mycket vatten tar jag hellre vätskeryggan som sitter bekvämt.
Perfekta 5-flaskornsbälte (small) med 2 flaskor märker jag inte av. Alla 5 blir tungt och guppigt däremot, men behöver jag så mycket vatten tar jag hellre vätskeryggan som sitter bekvämt.
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 23:43Jag har också ett perfektabälte som jag tycker har fungerat perfekt. Skönt med den lilla "väskan" också, perfekt att kunna ha mobilen, kontokortet och sl-kortet i när man springer långpass - om det skulle hända en olycka. Jag spänner alltid mitt bälte gan
Jag har också ett perfektabälte som jag tycker har fungerat perfekt. Skönt med den lilla "väskan" också, perfekt att kunna ha mobilen, kontokortet och sl-kortet i när man springer långpass - om det skulle hända en olycka. Jag spänner alltid mitt bälte gan
Quote from Funbeat user on 6 June 2013, 08:53Jag har googlat på Perfektabältet och det är väldigt likt mitt Nikebälte. Jag ska prova att sätta det direkt på midjan och min egen plan att typ nåla fast det i byxorna så får vi se om det känns bättre.
Jag har googlat på Perfektabältet och det är väldigt likt mitt Nikebälte. Jag ska prova att sätta det direkt på midjan och min egen plan att typ nåla fast det i byxorna så får vi se om det känns bättre.