Quote from Funbeat user on 6 June 2013, 12:39Jag tänker "patronbälte" (vilda västern) när jag sätter på mig mitt bälte. Vi har förstås olika kroppsformer, så hur den glider varierar nog rejält.
Justering från min tidigare post: Det är 8-flask bälte jag har. Maximal frihet över hur många flask jag v
Jag tänker "patronbälte" (vilda västern) när jag sätter på mig mitt bälte. Vi har förstås olika kroppsformer, så hur den glider varierar nog rejält.
Justering från min tidigare post: Det är 8-flask bälte jag har. Maximal frihet över hur många flask jag v
Quote from Funbeat user on 7 June 2013, 10:07Jag bytte för några år sen från 6-8 flaskbälte till enflasksbälte, det är en 0,8 l flaska som jag placerar vid ryggslutet, och upplevde det som så mycket mer behagligare. Inget skumpande alls om man spänner år det ordentligt. Det förra 6-8 flaskbältet min
Jag bytte för några år sen från 6-8 flaskbälte till enflasksbälte, det är en 0,8 l flaska som jag placerar vid ryggslutet, och upplevde det som så mycket mer behagligare. Inget skumpande alls om man spänner år det ordentligt. Det förra 6-8 flaskbältet min
Quote from Funbeat user on 7 June 2013, 10:07Dublett
Dublett
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 22:10Det har tagit lång tid innan jag provat mitt vätskebälte igen men idag skulle jag springa 20 km och ville ha med mig vatten för säkerhets skull. Jag tog min egen idé och satte bältet på höfterna men under den lite halkiga tröjan, fixerade en flaska (160 m
Det har tagit lång tid innan jag provat mitt vätskebälte igen men idag skulle jag springa 20 km och ville ha med mig vatten för säkerhets skull. Jag tog min egen idé och satte bältet på höfterna men under den lite halkiga tröjan, fixerade en flaska (160 m
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 07:53Tack för idén med säkerhetsnålar!!!!! 🙂
Tack för idén med säkerhetsnålar!!!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 08:17Igår joggade jag 3 mil. Hade mitt Newlinebälte med plats för 4 flaskor á ca 2 dl. Hela bältet är som en stor resår. Använde två flaskor i de främre hällorna. Efter halva rundan fyllde jag på dem vid en motionscentral. Fungerar utmärkt.
Nån gång ibland ha
Igår joggade jag 3 mil. Hade mitt Newlinebälte med plats för 4 flaskor á ca 2 dl. Hela bältet är som en stor resår. Använde två flaskor i de främre hällorna. Efter halva rundan fyllde jag på dem vid en motionscentral. Fungerar utmärkt.
Nån gång ibland ha