Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:27Been there done that got the t-shirt. Tejpa är bäst men med en elastisk binda kommer man långt.
Var försiktig i nedförsbackar!
Been there done that got the t-shirt. Tejpa är bäst men med en elastisk binda kommer man långt.
Var försiktig i nedförsbackar!
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:41AT: Deras problem har dykt upp 15-20 år efter de spelat med tejp. Du kanske inte hade lika många allvarliga stukningar som dom 🙂
AT: Deras problem har dykt upp 15-20 år efter de spelat med tejp. Du kanske inte hade lika många allvarliga stukningar som dom 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 13:29AT: Emelie kör ju inte fotboll så jag svarade med utgångspunkterna löpning, gympa och step up. Hur vida man ska tejpa i fotboll eller inte vet jag inte eftersom jag aldrig tränat det (jmf med de ovan nämda grenarna) så det lämnar jag med varm hand över ti
AT: Emelie kör ju inte fotboll så jag svarade med utgångspunkterna löpning, gympa och step up. Hur vida man ska tejpa i fotboll eller inte vet jag inte eftersom jag aldrig tränat det (jmf med de ovan nämda grenarna) så det lämnar jag med varm hand över ti
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 15:03"Är det inte en OS-final ska man tänka på att man ska ha sina fotleder när man blir äldre oxå."
Niclas. Så tycker nog många, förmodligen de flesta. Det betyder inte att det är en sanning som gäller för alla. Det är en risk som man får välja att ta själv
"Är det inte en OS-final ska man tänka på att man ska ha sina fotleder när man blir äldre oxå."
Niclas. Så tycker nog många, förmodligen de flesta. Det betyder inte att det är en sanning som gäller för alla. Det är en risk som man får välja att ta själv
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 15:28Var det inte att påpeka riskerna jag gjorde?
Att säga vad hon skulle göra har ju du gjort lika mycket 😉
Var det inte att påpeka riskerna jag gjorde?
Att säga vad hon skulle göra har ju du gjort lika mycket 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 15:39Hårklyverier möjligen men det stämmer inte. Jag har beskrivit hur jag hade gjort i samma situation samt talat om hur jag har gjort när jag tidigare stukat foten. Du skrev hur man ska göra. Skillnad.
Men strunt i det. Nu är det ju fredag, solen skiner och
Hårklyverier möjligen men det stämmer inte. Jag har beskrivit hur jag hade gjort i samma situation samt talat om hur jag har gjort när jag tidigare stukat foten. Du skrev hur man ska göra. Skillnad.
Men strunt i det. Nu är det ju fredag, solen skiner och
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 15:47Bah, fotboll idag? Heja BP 🙂
Bah, fotboll idag? Heja BP 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 16:03Haha knappast.
Haha knappast.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 16:09När jag spelade fotboll och hade uttänjt ledband hade jag någon sorts skydd som var som en tunn sko som jag tog på under fotbollsskon. Inte skönt, men den fyllde sin funktion och jag slapp tejpa varje gång.
När jag spelade fotboll och hade uttänjt ledband hade jag någon sorts skydd som var som en tunn sko som jag tog på under fotbollsskon. Inte skönt, men den fyllde sin funktion och jag slapp tejpa varje gång.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 16:12Problemet med sådana ankelskydd är att de är lätta att använda.
Det är inte ovanligt att tex fotbollsspelare tränar för dåligt på tex balansplattan och behåller skyddet länge (flera år ibland).
Fördelen med att tejpa är just att det är lite jobbigt. De
Problemet med sådana ankelskydd är att de är lätta att använda.
Det är inte ovanligt att tex fotbollsspelare tränar för dåligt på tex balansplattan och behåller skyddet länge (flera år ibland).
Fördelen med att tejpa är just att det är lite jobbigt. De