Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 09:38Fia: Saken är den att jag pronerar mest med ena foten och det benet är betydligt svagare (kör jag på gymmet så orkar jag alltid mindre med just det benet). Jag är antagligen sne vilket gör att det benet är svagare. Detta gör att jag tror att jag pronerar
Fia: Saken är den att jag pronerar mest med ena foten och det benet är betydligt svagare (kör jag på gymmet så orkar jag alltid mindre med just det benet). Jag är antagligen sne vilket gör att det benet är svagare. Detta gör att jag tror att jag pronerar
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 09:42OK Harald - ja vi är många som är lite sneda och vinda både här och där. 😉 Jag är det emellanåt i bäckenet och får fixa det.
Men fy på dig - nu frestar du mig med ett par Racer också!!!! Till sommaren kanske om det här första skobytet faller väl ut....
OK Harald - ja vi är många som är lite sneda och vinda både här och där. 😉 Jag är det emellanåt i bäckenet och får fixa det.
Men fy på dig - nu frestar du mig med ett par Racer också!!!! Till sommaren kanske om det här första skobytet faller väl ut....
Quote from Lars Mörrby on 4 January 2008, 10:04Fia-Lotta,
jag har haft DS Trainer i ett knappt år och är helnöjd! Tyvärr är de dyra i Sverige. Köpte ett par
storlek 10 på Löplabbet i våras för 1400 men fick blå tånaglar när jag kom upp en bit över 10km. Köpte ett par 10.5 i USA i början av november f
Fia-Lotta,
jag har haft DS Trainer i ett knappt år och är helnöjd! Tyvärr är de dyra i Sverige. Köpte ett par
storlek 10 på Löplabbet i våras för 1400 men fick blå tånaglar när jag kom upp en bit över 10km. Köpte ett par 10.5 i USA i början av november f
Quote from Urban Nilsson on 4 January 2008, 10:09Tyvärr är DS Trainer 13 inte så billiga i GRB. Jag sökte nyligen och fann att med frakt blev det samma pris som Runners Store om man är medlem i RS. Det skulle vara om man kan skicka med någon stackars USA resenär uppdraget att inhandla dem.
Tyvärr är DS Trainer 13 inte så billiga i GRB. Jag sökte nyligen och fann att med frakt blev det samma pris som Runners Store om man är medlem i RS. Det skulle vara om man kan skicka med någon stackars USA resenär uppdraget att inhandla dem.
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 10:15Jag har 37 i vanliga skor, 37,5 i mina gamla löparskor och fick rådet att köpa 38 i DS-skorna.
Ja, skorna kostar 1400:-, men jag är medlem i RS så jag har i alla fall liiiite rabatt. Mina Asics Gel Nimbus 9 som jag springer i nu var faktiskt ännu dyrare
Jag har 37 i vanliga skor, 37,5 i mina gamla löparskor och fick rådet att köpa 38 i DS-skorna.
Ja, skorna kostar 1400:-, men jag är medlem i RS så jag har i alla fall liiiite rabatt. Mina Asics Gel Nimbus 9 som jag springer i nu var faktiskt ännu dyrare
Quote from Lars Mörrby on 4 January 2008, 10:23du får se det från den positiva sidan - det är bara två tankningar av bilen. Skulle du räkna med den totala kostnaden för att använda bil så räcker det nog att du springer 20-25 mil för att ha tjänat in skorna.... 😉
du får se det från den positiva sidan - det är bara två tankningar av bilen. Skulle du räkna med den totala kostnaden för att använda bil så räcker det nog att du springer 20-25 mil för att ha tjänat in skorna.... 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 10:27Absolut - och är det något jag är beredd att betala för så är det faktiskt skorna. Sen behöver man inte ha flaschigaste märket på övriga kläder - men skorna tycker jag är det i särklass viktigaste. (blodpudding ÄR gott.... ;))
Absolut - och är det något jag är beredd att betala för så är det faktiskt skorna. Sen behöver man inte ha flaschigaste märket på övriga kläder - men skorna tycker jag är det i särklass viktigaste. (blodpudding ÄR gott.... ;))
Quote from Lars Mörrby on 4 January 2008, 10:32Rätt Fia-Lotta. det viktiga i klädväg är att man syns. Har mött aldeles för många mörkklädda löpare när jag kört bil. Men en bra reflexväst och en liten, liten LED pannlampa (för att synas och inte för att lysa upp - titta mot en annalkande bil så har han
Rätt Fia-Lotta. det viktiga i klädväg är att man syns. Har mött aldeles för många mörkklädda löpare när jag kört bil. Men en bra reflexväst och en liten, liten LED pannlampa (för att synas och inte för att lysa upp - titta mot en annalkande bil så har han
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 11:27Fia-Lotta
Intressant att Du springer i Gel Nimbus som är en neutral sko och nu kompletterar med DS Trainer som är en lätt pronationssko. Hade de inga synpunkter på det? Extra spännande eftersom det är exakt samma skoval som jag fast jag då ännu inte test
Fia-Lotta
Intressant att Du springer i Gel Nimbus som är en neutral sko och nu kompletterar med DS Trainer som är en lätt pronationssko. Hade de inga synpunkter på det? Extra spännande eftersom det är exakt samma skoval som jag fast jag då ännu inte test
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 13:35Han sa att DS-trainer funkar lika bra för dom som inte pronerar, för det är ett så litet stöd. Och jag pronerade tydligen så lite så att det gick bra både med neutral sko och med pronationsstöd om jag fattade honom rätt... 🙂
Han sa att DS-trainer funkar lika bra för dom som inte pronerar, för det är ett så litet stöd. Och jag pronerade tydligen så lite så att det gick bra både med neutral sko och med pronationsstöd om jag fattade honom rätt... 🙂