Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 16:45Precis Fia-Lotta!! 😀
Man kan aldrig ha för mycket av löp skor, toppar, byxor, underkläder etc.
Jag tycker att jag helatiden upptäcker hur bra det är med bra, funktionella kläder och jag skaffar helatiden mer. Kan absolut inte tänka mig att vara utan mi
Precis Fia-Lotta!! 😀
Man kan aldrig ha för mycket av löp skor, toppar, byxor, underkläder etc.
Jag tycker att jag helatiden upptäcker hur bra det är med bra, funktionella kläder och jag skaffar helatiden mer. Kan absolut inte tänka mig att vara utan mi
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 17:33Har inget tips att ge dig Anna-Karin, det kommer säkert från andra här! 🙂
Däremot måste jag berätta om mina senaste lyckade inköp:
Jag är inte så jättevälrustad framtill - en stor del av mina behag har jag råkat tappa i farten på löprundorna verkar de
Har inget tips att ge dig Anna-Karin, det kommer säkert från andra här! 🙂
Däremot måste jag berätta om mina senaste lyckade inköp:
Jag är inte så jättevälrustad framtill - en stor del av mina behag har jag råkat tappa i farten på löprundorna verkar de
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 17:38Mina favoriter bland löparkläderna just nu är en tunn-tunn fleecetröja från Champion som är perfekt att ha nu under vintern och så mina windstopper-trosor från Craft som är sköna att ha då man är ute på långpass och det som idag blåser rätt bra...... (#)
Mina favoriter bland löparkläderna just nu är en tunn-tunn fleecetröja från Champion som är perfekt att ha nu under vintern och så mina windstopper-trosor från Craft som är sköna att ha då man är ute på långpass och det som idag blåser rätt bra...... (#)
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 17:54Jo, Icebug är det jag tror jag ska köpa.
Dessutom låter windstopper boxers bra. Fick kallt om stjärten av blåsten sist jag var ute och sprang. Tunn, tunn fleece låter också som det som saknas. Har en tjockare med den brukar bli för varm...
Jo, Icebug är det jag tror jag ska köpa.
Dessutom låter windstopper boxers bra. Fick kallt om stjärten av blåsten sist jag var ute och sprang. Tunn, tunn fleece låter också som det som saknas. Har en tjockare med den brukar bli för varm...
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 17:59Ja just Windstopper-boxers är grymma, jag är en sådan som alltid svettas så att jag är helt blöt då jag kommer in men ändå blir lite kall om ändan och då är det skönt att ha något extra under löpartightsen 🙂 Jag fick detta par (Craft) av mamma och pappa
Ja just Windstopper-boxers är grymma, jag är en sådan som alltid svettas så att jag är helt blöt då jag kommer in men ändå blir lite kall om ändan och då är det skönt att ha något extra under löpartightsen 🙂 Jag fick detta par (Craft) av mamma och pappa
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 18:07Jo, man ska ju inte bli kall om stjärten. Det har ju mamma sagt hur många gånger som helst.
Jo, man ska ju inte bli kall om stjärten. Det har ju mamma sagt hur många gånger som helst.
Quote from Lotta W on 6 January 2008, 19:33Vad är poängen med att ha fler skor än man använder? De tar ju bara plats... Jag har t ex ett par som jag inte ens har tagit ut ur lådan 🙂
Vad är poängen med att ha fler skor än man använder? De tar ju bara plats... Jag har t ex ett par som jag inte ens har tagit ut ur lådan 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 6 January 2008, 19:58Vilken manlig fråga Christer. 🙂 Man måste ju ha ett par att springa fort i, ett par att springa långt i, ett par för lerig terräng, och ett par för snö, is och slask. Minst. Fram till idag hade jag också ett par skor, Icebugs, som bara låg i lådan men n
Vilken manlig fråga Christer. 🙂 Man måste ju ha ett par att springa fort i, ett par att springa långt i, ett par för lerig terräng, och ett par för snö, is och slask. Minst. Fram till idag hade jag också ett par skor, Icebugs, som bara låg i lådan men n
Quote from Fredric Lagerström on 6 January 2008, 20:32Jag tycker man bör hålla nere antalet löpskor till ett minimum. Går utmärkt bra runt med 2 par själv. Är dom smutsiga tvättar jag dem. Dvs: jag låter dem torka och går ut och springer, varpå smutsen faller av av sej själv 🙂
Jag tycker man bör hålla nere antalet löpskor till ett minimum. Går utmärkt bra runt med 2 par själv. Är dom smutsiga tvättar jag dem. Dvs: jag låter dem torka och går ut och springer, varpå smutsen faller av av sej själv 🙂
Quote from Jonny Persson on 6 January 2008, 21:01Jag tycker man ska hålla antalet löpskor på ett maximum. 😀 Har aldrig mindre än tvåsiffrigt antal hemma. Många par blir det...
Jag tycker man ska hålla antalet löpskor på ett maximum. 😀 Har aldrig mindre än tvåsiffrigt antal hemma. Många par blir det...