Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ni vet väl att den som har mest prylar när han dör vinner ?! 😀

> ... dessutom ligger det ett par skor på jobbet också, som jag använder under dagen när jag får för mig att springa dit...

Självfallet måste man ha ett par skor på jobbet! 🙂
F.ö. så tycker jag att du verkar ha ganska få skor... 😉

Jag har redan för mycket prylar och siktar därför på att ha kul istället för att vinna 🙂

och jag som tyckte morsan hade många skor.... hahaha!! 😉

Jag är så avundsjuk på dem som kan springa till jobb. Med 6 mil till jobb så är det bara inte genomförbart även om det finns planer på lite ordentliga långpass i sommar hem från jobb på fredagar =)

Karl, jag hade en kollega som hoppade av bussen på lämpligt avstånd från hemmet/jobbet och sprang resten. Det kanske kan vara något?

Mm jag har tittat på möjligheter där.
Men problemet är ju fortfarande med att då måste jag byta om och sitta ombytt på tåget och liknande.
Jag har inga större problem med att hinna med att springa ändå så just nu ser jag inte behovet av det heller utan m

Med 10 minuters promenadväg kan det också kännas lite svårt.

Tja hellre det, då kan du ju springa omvägar =)

jag skulle gärna springa till skolan om det fanns dusch, men det gör det tyvärr inte. 🙁 det är 6 km från pappa och 15 km från mamma, perfekta pass det skulle bli! 😀
men så länge det inte finns dusch så är det inte så kul ju - dumt tycker jag!! :@