Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 21:23OJ, Marcus!
Jag som tyckte att mina 5 skopåsar tog plats (ute- och innelöpskor, aerobics, spinn och bad)....... och nu vill jag ha ett par Ice-bugs (hette de så?) också.
Ja, det vill gärna bli en del 🙂
OJ, Marcus!
Jag som tyckte att mina 5 skopåsar tog plats (ute- och innelöpskor, aerobics, spinn och bad)....... och nu vill jag ha ett par Ice-bugs (hette de så?) också.
Ja, det vill gärna bli en del 🙂
Quote from Jonny Persson on 6 January 2008, 21:36Ska man räkna med olika cykelskor, skidpjäxor, fotbollsskor, inneträningsskor med mera så blir det horribelt mycket skor. (H) Kul att sporta men det tar lite plats!
Ska man räkna med olika cykelskor, skidpjäxor, fotbollsskor, inneträningsskor med mera så blir det horribelt mycket skor. (H) Kul att sporta men det tar lite plats!
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 21:39dessutom måste skorna matcha handväskan. mycket pyssel
dessutom måste skorna matcha handväskan. mycket pyssel
Quote from Catharina Brattlin on 6 January 2008, 21:42>Vem vet vilka stordåd du kan prestera om du plockar upp dina skor ur lådan?<
Aha, det är DÄRFÖR jag inte utför några stordåd...springer i samma skor både ute på asfalt och terräng och inomhus under intervaller på löpband...;) Har aldrig tänkt på att man
>Vem vet vilka stordåd du kan prestera om du plockar upp dina skor ur lådan?<
Aha, det är DÄRFÖR jag inte utför några stordåd...springer i samma skor både ute på asfalt och terräng och inomhus under intervaller på löpband...;) Har aldrig tänkt på att man
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 21:58sock-i-plast räknas inte
sock-i-plast räknas inte
Quote from Fredric Lagerström on 6 January 2008, 22:01Sylvia
Jag har oxå carvingskidor med tillhörande pjäxor, springer dock inte iförd detta 😉
Sylvia
Jag har oxå carvingskidor med tillhörande pjäxor, springer dock inte iförd detta 😉
Quote from Fredric Lagerström on 6 January 2008, 22:02Sock-i-plast räknas
Sock-i-plast räknas
Quote from Catharina Brattlin on 6 January 2008, 22:30Aadu, inte jag heller men jag dansar pjäxdans på afterskin när liftarna har stängt...minst lika jobbigt som löpning ;).
Aadu, inte jag heller men jag dansar pjäxdans på afterskin när liftarna har stängt...minst lika jobbigt som löpning ;).
Quote from Lotta W on 7 January 2008, 08:53De löparskor jag använder är ett par till mängdträning (asfalt/grus/lera/snö/slask) och lopp längre än en mil, ett par till lopp upp till en mil (de glittriga) samt ett par (med resårband) till korta triathlon (upp till olympisk distans). Utöver det står
De löparskor jag använder är ett par till mängdträning (asfalt/grus/lera/snö/slask) och lopp längre än en mil, ett par till lopp upp till en mil (de glittriga) samt ett par (med resårband) till korta triathlon (upp till olympisk distans). Utöver det står
Quote from Lotta W on 7 January 2008, 08:56... dessutom ligger det ett par skor på jobbet också, som jag använder under dagen när jag får för mig att springa dit...
... dessutom ligger det ett par skor på jobbet också, som jag använder under dagen när jag får för mig att springa dit...