Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

OJ, Marcus!
Jag som tyckte att mina 5 skopåsar tog plats (ute- och innelöpskor, aerobics, spinn och bad)....... och nu vill jag ha ett par Ice-bugs (hette de så?) också.
Ja, det vill gärna bli en del 🙂

Ska man räkna med olika cykelskor, skidpjäxor, fotbollsskor, inneträningsskor med mera så blir det horribelt mycket skor. (H) Kul att sporta men det tar lite plats!

dessutom måste skorna matcha handväskan. mycket pyssel

>Vem vet vilka stordåd du kan prestera om du plockar upp dina skor ur lådan?<

Aha, det är DÄRFÖR jag inte utför några stordåd...springer i samma skor både ute på asfalt och terräng och inomhus under intervaller på löpband...;) Har aldrig tänkt på att man

sock-i-plast räknas inte

Sylvia
Jag har oxå carvingskidor med tillhörande pjäxor, springer dock inte iförd detta 😉

Sock-i-plast räknas

Aadu, inte jag heller men jag dansar pjäxdans på afterskin när liftarna har stängt...minst lika jobbigt som löpning ;).

De löparskor jag använder är ett par till mängdträning (asfalt/grus/lera/snö/slask) och lopp längre än en mil, ett par till lopp upp till en mil (de glittriga) samt ett par (med resårband) till korta triathlon (upp till olympisk distans). Utöver det står

... dessutom ligger det ett par skor på jobbet också, som jag använder under dagen när jag får för mig att springa dit...