Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Dom har enligt försäljaren krympt ytterligare mellan 2007 och 2008!

Mäh! Vad jobbiga de är då! Allt för att hindra näthandeln, eller? Jag köpte mina senaste mycket billigare på wiggle än i butik!

Det var bra folk säger det, jag har funderat på DS Trainer också då jag normalt kör DS Racer på mina pass men hade varit bra med ett par Trainer också.

Då ska jag se till och gå och pröva dem innan jag shoppar ett par.

Rapport från mitt första löppass med mina nya DS Trainer:

😀 😀 😀

Hallelulja säger jag bara - vilka sköna skor! (t+)

På schemat stod det idag 5 km lugn löpning. Det följde jag och sprang 5 km i 5:30-tempo. Men sedan var jag ju bara tvungen att testa l

Var nog ca 5 år sedan jag hade ett par DS-trainers. Löpmässigt finns det inga andra skor jag provat som kommer i närheten men jag har för mig att hållbarheten var dålig och att dom inte var något vidare som terräng- och vinterskor...

Har ni några förslag till en med neutralt löpsteg om man vill ha en lätt sko för träning.
Tävlingsmodeller har jag lite uppslag på och även ett fint exemplar i hyllan, men lättviktsvarianter till träning som tål lite mer är det ont om...

Verkar vara svårt för skotillverkare att göra skor med rätt storlek. Shimanos cykelskor, till exempel, är konsekvent en storlek för små. Visserligen är det enkelt att kompensera för, och duktiga försäljare ska veta om det, men de som beställer från nätbut

DS-Trainer funkar för neutralt steg också.

Aha har du sett bilden på mina lätta eller 🙂

Men de är för neutralt steg alltså?

Men det är en pronationskil i DS trainer?
Och isåfall är jag livrädd för den eftersom min vänsterfot är så känslig. Fick ju ta ett långt uppehåll för 1 1/2 år sedan efter att ha kört med pronationsstöd endast en kort tid.