Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

Crocket? Där har man också pinnar.

Ni är ju inne i fel tråd, det finns ju en alladagar-svammeltråd:-)

Jag börjar misstänka att Frippe är alias för Rune Larsson. Vilket påminner mig om att jag borde beställa fler runekakor...

Å vem f-n e Rune Larsson?

Jag bara undrar....
PS
De va helt ok i tältet i natt med.... 😉

Vem f-n e Rune Larsson? Han som tältar till o med när han är på bröllop!

http://www.loparlarsson.se

Beställa Runekakor? De knådar man ju plättlätt ihop själv, tom. jag har ju lärt mig denna ädla konst (V)

Sure, du kommer bli bortgift du med någon dag ska du se Jonte med förkläde och allt, men för oss inte så husligt inriktade kvinnor i karriären så kan man ju plättlätt BESTÄLLA dem från sportprodukter.se Mums-mums

Kan man valla längdlaggen med klister så kan man baka Runekakor! Sen tror jag att att för en karriärkvinna i farten så gör det bara gott med nån timmes lugn i köket, sådeså...

edit. Bortgift? Jag? WAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!!!!

Det dyker osökt upp en tanke att det kanske går att valla med runekakor? Jädrans fäste! (Såvida man inte råkat slå av säkringarna med pjäxbagen förstås, då funkar inte spisen...)

Mr Frippe

Med tanke på min action these days (o obefintliga erfarenhet av vintertältning) är ja smått frestad.. Å ja måste ju erkänna att få reda på vad du gör m tältpinnen kan knappast bli värre än vad som hunnit flyga genom mitt huvve.. 😉