Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

Lisa...
Kan inte påstå att jag har några stora erfarenheter av vintertältning... än.
Jag kanske gör fel med pinnen?

Har preliminärbokat en parkettplats åt fröken vid nästa visning... 😉

Ska ev iofs åka på träningsläger i Norge i mars.
Ska på tur som det

Frippe

Parkettplats! Oj, räkna med mig då. Ett sånt erbjudande kan man ju inte tacka nej till (även fast jag undrar över vad det betyder det när vi snackar tält...)

Får kanske ge mig ut och öva så jag också har egna ideér om vad man kan göra med den där

As soon as possible......

Eller... Min mor har sagt te mig å akta mig för främlingar som är söta å vill ta mig till ensliga platser.... Pité... 😉

Eller varför inte?
Vad kan hända?

Allt möjligt o lite till... men d e väl d som e tjusningen.....

Klok mor dock.. För finns d belägg för att d verkligen existerar söta pitebor? O vem skulle eg höra dig skrika på så ensliga platser..?
😉

Nu har jag bestämt att ni två måste dejta! Hör vi aldrig av er så kan det betyda a) ni ligger i ett tält (i Pite?) med en tältpinne fastfrusen på ett penibelt ställe eller b) ni fick 8 barn o levde happily ever after. Af-rapport kräfves. Deadline sista ja

Carina: Vår nya äktenskapsmäklerska!

Vadå nya...hon har ju sysslat med koppleri hela tiden!

Absolut! Nu ska jag minsann få slut på gnället om att det är torka här å ensamt där! Line up så ska jag para ihop er och ge er lite uppgifter!!! Magnus får söka upp Petra och gå på bergspass-spinning. Men inte på Sats o inte på Nautilus utan på nya jaktma

Carina: hånglet är inte giltigt längre. Så nu ser jag fram mot vad du kommer med för erbjudande till mig!

Har du bäst före datum på dina hångel Bruse?