Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 21:06got? nä, inge bläckfiskbläck här inte. 😉
got? nä, inge bläckfiskbläck här inte. 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 21:12Weeiii.
Jag har firat denna onsdag med lite rus....
Mitt första Step pass. Snacka om att man blev uppsnurrad.
Steg upp, steg ner, steg upp, hopp, snurr, steg ner, sträck, hopp, skutt höger, fäll ihop.Asgrymmt....
Psst... Har mitt tält uppe ännu. Om de
Weeiii.
Jag har firat denna onsdag med lite rus....
Mitt första Step pass. Snacka om att man blev uppsnurrad.
Steg upp, steg ner, steg upp, hopp, snurr, steg ner, sträck, hopp, skutt höger, fäll ihop.
Asgrymmt....
Psst... Har mitt tält uppe ännu. Om de
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 21:21Anders stavningspolisen...:-)
Anders stavningspolisen...:-)
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 21:32äh, tog ju ironipulvret istället för proteinpulvret efter träningen förut av misstag. Så de får ni leva med ikväll! 😀
äh, tog ju ironipulvret istället för proteinpulvret efter träningen förut av misstag. Så de får ni leva med ikväll! 😀
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 21:43Har snörvlat hela dagen 😛 Varit allmänt yr och tappat saker. vet inte om det är bättre än igår, då gick jag in i saker istället :S
Får se hur man mår i morrn, om trenden vänder eller om jag kommer fortsätta att bli sjukare.. :/
Har snörvlat hela dagen 😛 Varit allmänt yr och tappat saker. vet inte om det är bättre än igår, då gick jag in i saker istället :S
Får se hur man mår i morrn, om trenden vänder eller om jag kommer fortsätta att bli sjukare.. :/
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 21:57Inte för jag e det minsta inne på att tälta, när jag har ett slott, men min nyfikna ådra undrar ju vart du har det där tältet egentligen? I trädgården? På balkongen? Under en bro? Sitter du med trådlöst bredband på en alptopp?
Inte för jag e det minsta inne på att tälta, när jag har ett slott, men min nyfikna ådra undrar ju vart du har det där tältet egentligen? I trädgården? På balkongen? Under en bro? Sitter du med trådlöst bredband på en alptopp?
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 22:01Det står hemma på slottsgården....
Det står hemma på slottsgården....
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 22:03Men hur får du in kakelugnen?
Men hur får du in kakelugnen?
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 22:06Behövs inte...
Jag är hot, hot, hot... 😉
Behövs inte...
Jag är hot, hot, hot... 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 22:11Passa på att lyssna på P3 medan ni sitter och Onsdags svamlar! (t+)
Passa på att lyssna på P3 medan ni sitter och Onsdags svamlar! (t+)