Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 22:22Hellacopters!!! Inspelade på Sveriges Radio i höstas, fina grejjer (H)
Hellacopters!!! Inspelade på Sveriges Radio i höstas, fina grejjer (H)
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 22:23Heja P1... (t+)
Heja P1... (t+)
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 22:39BILD:http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2009/01/funny-pictures-cloning-results-may-vary.jpg
Fick mig att fnissa lite
BILD:http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2009/01/funny-pictures-cloning-results-may-vary.jpg
Fick mig att fnissa lite
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 20:02måste man vänta på Carinas parning eller kan man anmäla sig som frivillig? Och i så fall till vem, vem får jag?
Alla söta tjejer verkar ju upptagna redan.. eller ... alla och alla men Lisa G i alla fall...
Kostar det nånting, finns det nån kopplingsavgi
måste man vänta på Carinas parning eller kan man anmäla sig som frivillig? Och i så fall till vem, vem får jag?
Alla söta tjejer verkar ju upptagna redan.. eller ... alla och alla men Lisa G i alla fall...
Kostar det nånting, finns det nån kopplingsavgi
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2009, 20:30Jag väntar också med spänning.
Jag väntar också med spänning.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 22:07Bruse, du och jag...?
...eller ska vi vänta på Carina 😀
Bruse, du och jag...?
...eller ska vi vänta på Carina 😀
Quote from Rasmus Olsson on 26 January 2009, 22:10Väntar helst på Carina.
Väntar helst på Carina.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 22:18Vem!? Jag...? näee det vet jag inte 🙂
Sist ja kollade imorse var jag fortfarande singel, ingen på andra sidan sängen här inte..
Vem!? Jag...? näee det vet jag inte 🙂
Sist ja kollade imorse var jag fortfarande singel, ingen på andra sidan sängen här inte..
Quote from Fredric Lagerström on 26 January 2009, 22:31Ja, men det är ju bara måndag.
Tråden heter " onsdagssvammel"
Total anarki verkar råda.Bruse, som ju inte ska se Springsteen, verkade ha insideinfo om dej, Lisa.
Ja, men det är ju bara måndag.
Tråden heter " onsdagssvammel"
Total anarki verkar råda.
Bruse, som ju inte ska se Springsteen, verkade ha insideinfo om dej, Lisa.
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 23:08E det bara måndag! Ojsan, fick aldrig nån söndagsångest och antog därav att det inte var måndag idag. Onsdag hade vart fint. Vi kan väl låta denna måndag kännas som en onsdag då. Så mkt trevligare 😀
O insideinfo också! Vad har ja då missat? Nåt spännand
E det bara måndag! Ojsan, fick aldrig nån söndagsångest och antog därav att det inte var måndag idag. Onsdag hade vart fint. Vi kan väl låta denna måndag kännas som en onsdag då. Så mkt trevligare 😀
O insideinfo också! Vad har ja då missat? Nåt spännand