Quote from Rasmus Olsson on 14 January 2009, 10:07Jerry, det får du fråga dom om. Jag hänger inte upp mig på detaljer som tjejerna verkar göra.
Jerry, det får du fråga dom om. Jag hänger inte upp mig på detaljer som tjejerna verkar göra.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 12:53Jag finns här Petra Kom och ta mig!
Jag finns här Petra Kom och ta mig!
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 15:12Oj! *hick* här går d undan. Känner ju ingen press alls nu haha.
Alt a låter ju som en början dock utan den delen m en fastfrusen tältpinne (kan man skippa den...) ja kan nog dö lycklig utan den upplevelsen!
Oj! *hick* här går d undan. Känner ju ingen press alls nu haha.
Alt a låter ju som en början dock utan den delen m en fastfrusen tältpinne (kan man skippa den...) ja kan nog dö lycklig utan den upplevelsen!
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 15:31Ihop parningen är alltså i fullgång, härligt!
Ihop parningen är alltså i fullgång, härligt!
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 15:32Carina, känn dig manad att starta en ny tråd - "Dagens par"
Carina, känn dig manad att starta en ny tråd - "Dagens par"
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 18:58>>>Magnus B
Hur menar du nu?
>>>Magnus B
Hur menar du nu?
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 23:37Jag bara kommenterade Carinas tidigare tråd...
Magnus får söka upp Petra och gå på bergspass-spinning. Men inte på Sats o inte på Nautilus
Åh ja då anmälde jag mig frivilligt! Så kom å ta mig!
Jag bara kommenterade Carinas tidigare tråd...
Magnus får söka upp Petra och gå på bergspass-spinning. Men inte på Sats o inte på Nautilus
Åh ja då anmälde jag mig frivilligt! Så kom å ta mig!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 10:12Fast bara på onsdagar?
Fast bara på onsdagar?
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 20:52Dåligt med onsdagssvammel idag, är alla ute på Lill-lördagsöl?
Själv har jag vattengympat, det är jobbigt för armarna kan jag tala om!
Dåligt med onsdagssvammel idag, är alla ute på Lill-lördagsöl?
Själv har jag vattengympat, det är jobbigt för armarna kan jag tala om!
Quote from Funbeat user on 21 January 2009, 21:05Mmmm, låter got. Synd att jag redan ätit...
Mmmm, låter got. Synd att jag redan ätit...