Quote from Rasmus Olsson on 27 January 2009, 07:58Aadu: nej tyvärr har jag ingen insideinfro om Lisa. Inte denna söta trevliga Lisa. Tyvärr bor hon för långt bort.... suck...
Aadu: nej tyvärr har jag ingen insideinfro om Lisa. Inte denna söta trevliga Lisa. Tyvärr bor hon för långt bort.... suck...
Quote from Fredric Lagerström on 27 January 2009, 09:46Jaha, det var nån annan som mumlade eller så missuppfattade jag allting
(för ovanlighetens skull 😉 ).
Lisa, det är trevligt att du är med i gruppen!Nu ska vi se, hmmm tisdag idag. Det närmar sej onsdag!
Jaha, det var nån annan som mumlade eller så missuppfattade jag allting
(för ovanlighetens skull 😉 ).
Lisa, det är trevligt att du är med i gruppen!
Nu ska vi se, hmmm tisdag idag. Det närmar sej onsdag!
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 09:53Här i singel gruppen verkar det som att varje dag i veckan är lilllördag, det är ju bara bra, onsdag är ju faktiskt bästa dagen i veckan!
Här i singel gruppen verkar det som att varje dag i veckan är lilllördag, det är ju bara bra, onsdag är ju faktiskt bästa dagen i veckan!
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 10:08Aadu- tack tack 🙂 Tycker ja med när det finns så många trevliga männskor här som sprider lite guldstoft över vardagen!
Tisdag it is.. kan man kalla detta försnack inför onsdagen då? Som en förfest liksom 😉
Aadu- tack tack 🙂 Tycker ja med när det finns så många trevliga männskor här som sprider lite guldstoft över vardagen!
Tisdag it is.. kan man kalla detta försnack inför onsdagen då? Som en förfest liksom 😉
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 10:12Låter ju helt dunder det! Tisdag, förfest till onsdagen! Betyder det att torsdag blir efterfesten? hmm
Låter ju helt dunder det! Tisdag, förfest till onsdagen! Betyder det att torsdag blir efterfesten? hmm
Quote from Fredric Lagerström on 27 January 2009, 10:18Helt klart. Vi är i "preparing for onsdag" fasen nu. Sitter och grunnar på om jag
ska förfesta med ett intervallpass idag för att kunna lustspringa imorgon kväll.
Här är barmark nämligen och lagom mjukt på grusvägen nu.
Helt klart. Vi är i "preparing for onsdag" fasen nu. Sitter och grunnar på om jag
ska förfesta med ett intervallpass idag för att kunna lustspringa imorgon kväll.
Här är barmark nämligen och lagom mjukt på grusvägen nu.
Quote from Rasmus Olsson on 27 January 2009, 10:19Kära nån! Här körs det hårt hela veckan. När kan jag ta vilodag?
Kära nån! Här körs det hårt hela veckan. När kan jag ta vilodag?
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 10:19torsdag måste ju var bäst då? efterfest till onsdag, förfest till fredag. 😀
torsdag måste ju var bäst då? efterfest till onsdag, förfest till fredag. 😀
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 10:20Jamen varför inte! Bättre kan det väl inte bli..eller?
Jamen varför inte! Bättre kan det väl inte bli..eller?
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 10:23Klart det kan bli bättre...
Klart det kan bli bättre...