Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

Tro inte att söndagsångest är något jag varken längtar efter eller önskar. Tvärtom! Det brukar hända när tex sonen ska åka hem efter en helg hos mig.

Det bästa är om någon kommer och kramar mig på söndagar, så slipper jag söndagsångest! (H:)

Ja det vore fint. Man kan kanske sätta upp en lapp på ica.. Söndagskramar önskas..

Kramar då o då främjar väl hälsan också! Inte underligt att man vart sjuk till o från hela vintern. Borde ha en singelgrupp där man kan få kramas så man håller sig frisk!

Lisa, varför bor du så långt bort?!

Bruse- Jaaa.. jag verkar ha gjort ett bad move där som flyttat upp :p Eller varför e ni alla kvar därner!?

Uj uj, vad ni svamlar 😉

Lisa, jag undrar själv varför jag är kvar här nere ibland!

Ni däruppe tycker ju inte att avstånd är något. Jag ska till Sälen
v7. Kan du inte titta förbi på en fika då Lisa? Du kanske även kan lära mej några
coola mowes i backen 😉

Kristian- ja frågar du mig så trivs ja bättre här (där ja kan sitta o lukta på blommorna.. 🙂 nej, men ja e väl ingen storstadsmänniska bara.

Aadu- Shit då, v 7 har jag lite ont om tid! Annars hade det ju vart en baggis 😉

Lisa, är du i sälen jag kom ju precis därifrån, typiskt att man inte har koll alls 🙁

Jag vet inte är verkligen inte en storstadsmänniska heller men jag gillar att ha valmöjlighet så en "medelstorstad" med närhet till natur funkar bäst för mig 🙂