Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

Sälen, nej tyvärr. Hade gärna vart där men.. så gräm dig inte över det du 🙂
Står i min lilla lya o fixar dagens lunch. Så om det är nån som av en händelse passerar Pite.. välkommen in, det finns så det räcker!

Hm...
Ni yrar om avstånd.
Som fd "norrlänning" så e de la inge större avstånd te Pité?

Gruppkramen från mig.
Japp även till du Bruse. 😉

Med max en timme i flygplan når man väl de flesta orter i Sverige. Ställ fram kaffet Lisa! 😉

Jamen välkommen 😉

Sant, det tar bara en timme oavsätt vart man tänker flyga (om man borträknar allt som heter taxning osv som plan jämt skall hålla på med) men ta nu inte detta på fel sätt Lisa, jag har inte tid att åka till Pite 😉

Ashdå att du är så bisy v 7, Lisa. Men vi kan sikta på en vecka mer åt vårkanten till?
En promenad bland porlande jåkkar och nysprucken björk.
🙂
Ni sthlmskisar med hösnuva kan bli kvar i stan tycker jag 😉

Aouch då.. Ja får väl försöka med att locka upp någon annan då med mera tid 😀

Aadu- jomenvisst, låter ju förträffligt 😉

Varför kör vi inte en FB träff i fjällen nånstans när vi ändå håller på! Skidor, snö, varma brasor o alla kan få en kram på söndage

Nu tycker jag inte att du skall vara sådan, jag har säkert tid någon gång fram över inte just denna vecka dock 😉

Fasen vad nice det hade varit, varför skall bara stockholmarna får roa sig! Dessutom kan miljön inte bli bättre än det att ha en fb träff på

Då får du ha en inbjudan innestående då! Mitt kaffe puttrar varje vecka så det e bara att hojta 😉

Eller hur, visst hade det vart nåt!

Vore najs med en FB träff i fjällen.
Tältar vi?