Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 15:07Bara man slipper fastfrusna tältpinnar på obehagliga ställen så..
Bara man slipper fastfrusna tältpinnar på obehagliga ställen så..
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 15:08Tjöta.....
By the way..... I´m only drink the. 😉
Tjöta.....
By the way..... I´m only drink the. 😉
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 15:12Jag dricker både och..
Jag dricker både och..
Quote from Rasmus Olsson on 27 January 2009, 15:18Ojoj, här blire dejter!
Ojoj, här blire dejter!
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 15:19Nae, nu var d slutsvamlat.. jobbet kallar :p
Nae, nu var d slutsvamlat.. jobbet kallar :p
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 15:20Bruse.....
Sluta skrämma bort dem.....
Ha ha
Bruse.....
Sluta skrämma bort dem.....
Ha ha
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 15:28Kalas Lisa, nu har du gett mig en bra anledning till att åka te piteå snart igen. 🙂
Kalas Lisa, nu har du gett mig en bra anledning till att åka te piteå snart igen. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 27 January 2009, 15:43Jamen, jag blev så avundsjuk. Jag vill också dejta Lisa... eller vem fan som helt typ.
http://4.bp.blogspot.com/_hCHd534bDEo/SQsBJScJjpI/AAAAAAAAA0c/OjzVH5WCAzY/s1600-h/desperat.jpg
Jamen, jag blev så avundsjuk. Jag vill också dejta Lisa... eller vem fan som helt typ.
http://4.bp.blogspot.com/_hCHd534bDEo/SQsBJScJjpI/AAAAAAAAA0c/OjzVH5WCAzY/s1600-h/desperat.jpg
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 19:28Jisses, här kommer man in en tisdag och det finns 50 olästa inlägg i onsdagstråden!! Orkar inte ens läsa alla nu.
Jisses, här kommer man in en tisdag och det finns 50 olästa inlägg i onsdagstråden!! Orkar inte ens läsa alla nu.
Quote from Fredric Lagerström on 27 January 2009, 20:09Jag kan samanfatta:
Ca 5 killar vill dejta en tjej.
Sedan har geografiska avstånd varit på tapeten med.
Sälen har varit uppe för debatt.
Och något om söndagskramar "für alle"
Jag kan samanfatta:
Ca 5 killar vill dejta en tjej.
Sedan har geografiska avstånd varit på tapeten med.
Sälen har varit uppe för debatt.
Och något om söndagskramar "für alle"