Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 09:12Vad bitter stämmning det blev här nu helt plötsligt, jag skulle hävda att man aldrig gör fel. Det är varje persons ensak om de stör sig på exempelvis en matta 😉
Yey onsdag igen, nu är det FEST!
Vad bitter stämmning det blev här nu helt plötsligt, jag skulle hävda att man aldrig gör fel. Det är varje persons ensak om de stör sig på exempelvis en matta 😉
Yey onsdag igen, nu är det FEST!
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 09:35Jeppsi....
Veckans lyxigaste dag.Rock on, on a wendsday. 😀
Jeppsi....
Veckans lyxigaste dag.
Rock on, on a wendsday. 😀
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 09:43Jepp, ska på fest ikväll, födelsedagskalas. 🙂 Och i morrn också. Och på lördag. Faan va folk fyller år!
Jepp, ska på fest ikväll, födelsedagskalas. 🙂 Och i morrn också. Och på lördag. Faan va folk fyller år!
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 09:51Ska börja med att ialf grunda med frukosten! Woopps va klockan drog iväg denna morgon.. eller var det jag som sov länge...
Ska börja med att ialf grunda med frukosten! Woopps va klockan drog iväg denna morgon.. eller var det jag som sov länge...
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 09:55Ja just det....
Fylla år.
Tårta... Urk.
Tror ni kollegorna blir sura om de får lite fruktsallad?
Ja just det....
Fylla år.
Tårta... Urk.
Tror ni kollegorna blir sura om de får lite fruktsallad?
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 09:56Morotstårta med goda frukter som topping?
Morotstårta med goda frukter som topping?
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 09:58Receptet tack....
Receptet tack....
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 10:03Kristian,
absolut inte bitter stämning, jag ville bara peka på att oavsett om man följer "reglerna" eller inte så kan det ändå bli fel. Det viktigaste är om man "svänger i takt" så att säga, då kvittar det vem som bjuder på fikat eller om man råkar ta upp
Kristian,
absolut inte bitter stämning, jag ville bara peka på att oavsett om man följer "reglerna" eller inte så kan det ändå bli fel. Det viktigaste är om man "svänger i takt" så att säga, då kvittar det vem som bjuder på fikat eller om man råkar ta upp
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 10:25http://www.recepten.se/recept/morotskaka.html
Finns även i låg-GI-variant där. 🙂Varför inte ta Kesellan här ovan som glasyr, och sen på med nyttiga frukter i skivor som kronan på det hela?
http://www.recepten.se/recept/morotskaka.html
Finns även i låg-GI-variant där. 🙂
Varför inte ta Kesellan här ovan som glasyr, och sen på med nyttiga frukter i skivor som kronan på det hela?
Quote from Rasmus Olsson on 28 January 2009, 10:40Hahaha, inte för att jag blev nobbad för det, men hon tittade konstigt och undrade varför jag hade kortbyxor i september. Det är ju plusgrader ute svarade jag. Nå, hon värmde gärna mina lår sen...
Hahaha, inte för att jag blev nobbad för det, men hon tittade konstigt och undrade varför jag hade kortbyxor i september. Det är ju plusgrader ute svarade jag. Nå, hon värmde gärna mina lår sen...