Quote from Rasmus Olsson on 28 January 2009, 22:22Antiklimax! Skulle på dejt ikväll, men det ringde en halvgråtande blivande dejt och var uppriven. Hennes son och far hade krockat imorse och låg på akuten. Inte direkt läge att dejta då.
Antiklimax! Skulle på dejt ikväll, men det ringde en halvgråtande blivande dejt och var uppriven. Hennes son och far hade krockat imorse och låg på akuten. Inte direkt läge att dejta då.
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 22:38Har pillat med burkfan hela eftermiddagen, och resultatet har nog blivit att jag måste uppgradera lite mer av prylarna, vilket jag typ inte har råd med alls just nu, får se hur våren ter sig.
Och huvudvärk har jag fått på köpet, blir tidig sänggång idag,
Har pillat med burkfan hela eftermiddagen, och resultatet har nog blivit att jag måste uppgradera lite mer av prylarna, vilket jag typ inte har råd med alls just nu, får se hur våren ter sig.
Och huvudvärk har jag fått på köpet, blir tidig sänggång idag,
Quote from Fredric Lagerström on 28 January 2009, 22:46Så, det var alltså vad du sa till din dejt, Marie?
"Men jag har sån ryslig huvudvärk"
Så, det var alltså vad du sa till din dejt, Marie?
"Men jag har sån ryslig huvudvärk"
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 22:52Dejt?
Dejt?
Quote from Fredric Lagerström on 28 January 2009, 22:58Men hade du haft en dejt idag så hade du ju kunnat säga det tänkte jag.
Hoppas att din huvudvärk släpper snart.
Oj, klockan fullständigt rusar iväg här. Nu måste jag hänga tvätt.
Det är onsdag kväll och jag ska hänga tvätt.
Men hade du haft en dejt idag så hade du ju kunnat säga det tänkte jag.
Hoppas att din huvudvärk släpper snart.
Oj, klockan fullständigt rusar iväg här. Nu måste jag hänga tvätt.
Det är onsdag kväll och jag ska hänga tvätt.
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 05:45Var hittar du alla desperata kvinnor Bruse?
Var hittar du alla desperata kvinnor Bruse?
Quote from Rasmus Olsson on 29 January 2009, 07:25På funbeat? 🙂
På funbeat? 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 08:21Desperationens sista utpost? 😀
Desperationens sista utpost? 😀
Quote from Rasmus Olsson on 29 January 2009, 08:51Det borde du veta Carina?!
Det borde du veta Carina?!
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 09:53Borde jag??
Borde jag??