Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 13:16Lite kaffe kan jag ordna. Tar du kardemumma i?
Lite kaffe kan jag ordna. Tar du kardemumma i?
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 13:19Härligt! Jomenvisst, kan jag testa 🙂 Annars brukar en skvätt från dunken sitta fint i eftermiddaskaffet 😉
Måste bara kolla upp flygtider
Härligt! Jomenvisst, kan jag testa 🙂 Annars brukar en skvätt från dunken sitta fint i eftermiddaskaffet 😉
Måste bara kolla upp flygtider
Quote from Rasmus Olsson on 29 January 2009, 13:24Rena dokusåpan här!
Rena dokusåpan här!
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 13:29Åh, bra! Då kan du hjälpa mig dricka upp förrådet här!
Jag har nån dunk här som det står Moskovskaya på. Nästan billigare än skogsstjärna tom.
Norweigan flyger billigt från Luleå har jag för mig...
Åh, bra! Då kan du hjälpa mig dricka upp förrådet här!
Jag har nån dunk här som det står Moskovskaya på. Nästan billigare än skogsstjärna tom.
Norweigan flyger billigt från Luleå har jag för mig...
Quote from Fredric Lagerström on 29 January 2009, 13:33De e bara o åk Lisa, som Stenmark sa.
De e bara o åk Lisa, som Stenmark sa.
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 13:42Har du rent ett förråd! Jamen då kan vi ju köra en kombinerad efterfest/förfest! Efterfest för onsdan o förfest för fredan 😀
Nån mer som kanske vill va me? (tar mig friheten att bjuda in flera..)
Får kasta mig på cykeln annars, kan d ju va värt 😉
Har du rent ett förråd! Jamen då kan vi ju köra en kombinerad efterfest/förfest! Efterfest för onsdan o förfest för fredan 😀
Nån mer som kanske vill va me? (tar mig friheten att bjuda in flera..)
Får kasta mig på cykeln annars, kan d ju va värt 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 13:49Bra tänkt Lisa, det vore smart om Carina ville komma med också för att dirigera parandet. (hmm... blev det där riktigt rätt?)
Bra tänkt Lisa, det vore smart om Carina ville komma med också för att dirigera parandet. (hmm... blev det där riktigt rätt?)
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 13:57Jag vill också vara med, jag menar det är nära för mig och Lisa du har ju faktiskt redan lovat mig en kaffe ;-).
Jag vill också vara med, jag menar det är nära för mig och Lisa du har ju faktiskt redan lovat mig en kaffe ;-).
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:10Ja Kristian, med den här takten så hinner vi kanske tom. ett par öl i baren innan damerna dyker upp... 😉
Ja Kristian, med den här takten så hinner vi kanske tom. ett par öl i baren innan damerna dyker upp... 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:11Jaa hur ska detta sluta nu.. Ju fler desto roligare heter d väl!
O jag räknar fortfarande med en visit från dig Kristian, norrut 😉
Jaa hur ska detta sluta nu.. Ju fler desto roligare heter d väl!
O jag räknar fortfarande med en visit från dig Kristian, norrut 😉