Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 21:46Vad tävlar Carina i för något?
Vad tävlar Carina i för något?
Quote from Fredric Lagerström on 29 January 2009, 21:53Det var ju kul Berit! Var det en Fb person som mailade?
Undrar jag lite nyfiket sådär 😉
Det var ju kul Berit! Var det en Fb person som mailade?
Undrar jag lite nyfiket sådär 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 22:12Kristian, finfint! Ska du dessutom ut på klätterturne! Vart bär det av då?
Kristian, finfint! Ska du dessutom ut på klätterturne! Vart bär det av då?
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 22:22Börjar likna en reklamjingel....
Onsdag hela veckan lång....
Svammel på måndag, svammel på tisdag osv.
Roflmao...
Börjar likna en reklamjingel....
Onsdag hela veckan lång....
Svammel på måndag, svammel på tisdag osv.
Roflmao...
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 23:07Ja du Lisa det är inte riktigt bestämt. Ligger änså länge bara i planerings stadiet, men det vore en rolig grej att göra framöver. Åka runt lite i sverige och testa lite olika ställen att klättra, försöker faktiskt just nu hitta någon som vill följa med,
Ja du Lisa det är inte riktigt bestämt. Ligger änså länge bara i planerings stadiet, men det vore en rolig grej att göra framöver. Åka runt lite i sverige och testa lite olika ställen att klättra, försöker faktiskt just nu hitta någon som vill följa med,
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 15:41carina ska du tävla i viltsök med odjuret?
carina ska du tävla i viltsök med odjuret?
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 19:11Nää. Han brukar vanligast sniffa fram ett rådjur men missa att det står inom klapp-avstånd från sin förare... Han är okrönt på sök kan man säga. Eller en oslipad diamant som det brukar heta i bostadsannonserna.
Nää. Han brukar vanligast sniffa fram ett rådjur men missa att det står inom klapp-avstånd från sin förare... Han är okrönt på sök kan man säga. Eller en oslipad diamant som det brukar heta i bostadsannonserna.
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 19:37De brukar jag skriva i mina kontaktannonser....
Inte att jag brukar sniffa efter djur, utan de andra med diamanten. 😉
😀
De brukar jag skriva i mina kontaktannonser....
Inte att jag brukar sniffa efter djur, utan de andra med diamanten. 😉
😀
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 20:58Blir du också så rädd när du ser en älg så du fäller tjejerna i knävecken...? 😉
Blir du också så rädd när du ser en älg så du fäller tjejerna i knävecken...? 😉
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 22:03Absolut....
Å de står jag för.
Absolut....
Å de står jag för.