Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:19Hur det slutar fick vi lära oss på biologin i skolan. Vägen dit är väl det som är osäkert... 🙂
Hur det slutar fick vi lära oss på biologin i skolan. Vägen dit är väl det som är osäkert... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:25Absolut Andreas, men vi får inte ta allt för många måste ju vara respektabla när damer kommer på besök.
Lisa, givet att jag kommer upp norrut snart, skall åtminstone ut på en liten klätter turne snart!
Absolut Andreas, men vi får inte ta allt för många måste ju vara respektabla när damer kommer på besök.
Lisa, givet att jag kommer upp norrut snart, skall åtminstone ut på en liten klätter turne snart!
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 17:33Trist Bruse, men det kanske blir en dejt såsmåningom iaf. Den som väntar på något gott...
Trist Bruse, men det kanske blir en dejt såsmåningom iaf. Den som väntar på något gott...
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 17:35Var har startaren (Berit) av denna tråd tagit vägen?
Var har startaren (Berit) av denna tråd tagit vägen?
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 17:46Yeeey
Nu är geeken i mig nöjd!
Fick pyttla om, flytta kontroller kortet till en annan pci port så funka det som ... ja bra iaf! 😀Dum di dum... Lite hjälp fick jag iofs, men det var jag som kom på ideen själv.
Hur har ni det idag i onsdagssvamlet p
Yeeey
Nu är geeken i mig nöjd!
Fick pyttla om, flytta kontroller kortet till en annan pci port så funka det som ... ja bra iaf! 😀
Dum di dum... Lite hjälp fick jag iofs, men det var jag som kom på ideen själv.
Hur har ni det idag i onsdagssvamlet p
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 17:56Berit lever! Jag läser här så gott som dagligen, men har väl inte skrivit på länge. Men nu blev jag ju tvungen!
För att göra en lång historia lite kortare så fick jag ett mail från någon i mitten av december. Jag svarade, och fick svar tillbaks. Svarade
Berit lever! Jag läser här så gott som dagligen, men har väl inte skrivit på länge. Men nu blev jag ju tvungen!
För att göra en lång historia lite kortare så fick jag ett mail från någon i mitten av december. Jag svarade, och fick svar tillbaks. Svarade
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 18:03Härligt! och grattis 😀
Härligt! och grattis 😀
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 18:11Aha, då förstår jag varför du inte varit så aktiv här;) Kul!
Aha, då förstår jag varför du inte varit så aktiv här;) Kul!
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 20:01...åsså mumsar ni potlucks ihop....?! 😉
...åsså mumsar ni potlucks ihop....?! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 29 January 2009, 20:46Helena, du anar inte (H:)
Helena, du anar inte (H:)