Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 20:23Carina, är du duktig simmare? Jag undrar, kan man hålla på och träna simning och delta i tävlingar och så som motionär? Eller är alla tävlingar för eliten bara. Inte för att jag gillar att simma, men jag är lite nyfiken bara ändå.
Carina, är du duktig simmare? Jag undrar, kan man hålla på och träna simning och delta i tävlingar och så som motionär? Eller är alla tävlingar för eliten bara. Inte för att jag gillar att simma, men jag är lite nyfiken bara ändå.
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 22:10Jag önskar jag kunde svara men jag har inte en susning. Jag menade att Frippe verkar mysa med vin & dricka massa bubbel men han borde väl hinna träna lite också?!
Jag önskar jag kunde svara men jag har inte en susning. Jag menade att Frippe verkar mysa med vin & dricka massa bubbel men han borde väl hinna träna lite också?!
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 22:56Vilodag.... 😀
Blev iofs kvar på jobbet.
Inge bubbel här inte. 🙁
Vilodag.... 😀
Blev iofs kvar på jobbet.
Inge bubbel här inte. 🙁
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 23:10bubbel och svammel 😀 heheh
bubbel och svammel 😀 heheh
Quote from Funbeat user on 2 February 2009, 23:14Så Carina är inte simmare! Är det skidåkare du är?
Så Carina är inte simmare! Är det skidåkare du är?
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 08:05Onsdag!!
Onsdag!!
Quote from Benny Eriksson on 11 February 2009, 08:15Härligt, äntligen! 😀
Härligt, äntligen! 😀
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 08:19Hela dagen!
Hela dagen!
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 08:29Yippiekayey!! Ska sitta och läsa och uppdatera kvalitetsstyrningsdokument hela dagen!!
Yippiekayey!! Ska sitta och läsa och uppdatera kvalitetsstyrningsdokument hela dagen!!
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 10:29Lyckliga du Anders! Avsätt lite tid för träning ikväll bara 🙂
Lyckliga du Anders! Avsätt lite tid för träning ikväll bara 🙂