Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

Halloj allez....
Sicken skön start på en onsdag 😀
Fick ett nytt program på gymmet.
Känns helrätt.
Och salsan igår var grymt kul.
Kan verkligen rekomenderas... 😀

Keep running. (V)

Andreas, träning ikväll lär behövas för att återställa huvudet till normalläge igen... Kommer bli ett tungt ryggpass för min del. 🙂

Hehe. För min del lär det behövas lite träning ikväll för att återställa *benen* till normalläge igen efter gårdagens äventyr. Lite jogg i nån timme brukar bota det mesta 🙂

Har just kommit hem från en pubkväll på jobbet. Det var tema "Alla hjärtans dag". Märkte inte av det mer än att de bjöd på geléhjärtan;)

Aha, fritt fram att strula med kollegorna då eller?

Nja, vill inte kombinera nytta med nöje...

Jycken har kräkts upp sitt tuggben på min nytvättade VITA trasmatta. Jag har just informerat vovven om att i Kina räcker en hund av hans storlek till pyttipanna i en hel månad...

Varför ha vit matta när man har lösspringande lunchlådor inomhus?

Det är faktiskt en befogad fråga Bruse. Jag har bara vita mattor i hela huset. De i hallen är vita under leran, den i mitt sovrum är vit om man hade sett den under alla träningsprylar som råkar skrota över hela ytan, den i rummet är vit med ett okammat hå

Ska du ha en riktig utmaning, ska du bara köpa mattor där alla tvättsymboler är överkryssade.

Själv kör jag kommando: helt mattfritt förutom en liten fånig grej innanför ytterdörren.