Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 10:34Halloj allez....
Sicken skön start på en onsdag 😀
Fick ett nytt program på gymmet.
Känns helrätt.
Och salsan igår var grymt kul.
Kan verkligen rekomenderas... 😀Keep running. (V)
Halloj allez....
Sicken skön start på en onsdag 😀
Fick ett nytt program på gymmet.
Känns helrätt.
Och salsan igår var grymt kul.
Kan verkligen rekomenderas... 😀
Keep running. (V)
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 10:53Andreas, träning ikväll lär behövas för att återställa huvudet till normalläge igen... Kommer bli ett tungt ryggpass för min del. 🙂
Andreas, träning ikväll lär behövas för att återställa huvudet till normalläge igen... Kommer bli ett tungt ryggpass för min del. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 11:11Hehe. För min del lär det behövas lite träning ikväll för att återställa *benen* till normalläge igen efter gårdagens äventyr. Lite jogg i nån timme brukar bota det mesta 🙂
Hehe. För min del lär det behövas lite träning ikväll för att återställa *benen* till normalläge igen efter gårdagens äventyr. Lite jogg i nån timme brukar bota det mesta 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:06Har just kommit hem från en pubkväll på jobbet. Det var tema "Alla hjärtans dag". Märkte inte av det mer än att de bjöd på geléhjärtan;)
Har just kommit hem från en pubkväll på jobbet. Det var tema "Alla hjärtans dag". Märkte inte av det mer än att de bjöd på geléhjärtan;)
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:13Aha, fritt fram att strula med kollegorna då eller?
Aha, fritt fram att strula med kollegorna då eller?
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:15Nja, vill inte kombinera nytta med nöje...
Nja, vill inte kombinera nytta med nöje...
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:16Jycken har kräkts upp sitt tuggben på min nytvättade VITA trasmatta. Jag har just informerat vovven om att i Kina räcker en hund av hans storlek till pyttipanna i en hel månad...
Jycken har kräkts upp sitt tuggben på min nytvättade VITA trasmatta. Jag har just informerat vovven om att i Kina räcker en hund av hans storlek till pyttipanna i en hel månad...
Quote from Rasmus Olsson on 11 February 2009, 21:18Varför ha vit matta när man har lösspringande lunchlådor inomhus?
Varför ha vit matta när man har lösspringande lunchlådor inomhus?
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 21:21Det är faktiskt en befogad fråga Bruse. Jag har bara vita mattor i hela huset. De i hallen är vita under leran, den i mitt sovrum är vit om man hade sett den under alla träningsprylar som råkar skrota över hela ytan, den i rummet är vit med ett okammat hå
Det är faktiskt en befogad fråga Bruse. Jag har bara vita mattor i hela huset. De i hallen är vita under leran, den i mitt sovrum är vit om man hade sett den under alla träningsprylar som råkar skrota över hela ytan, den i rummet är vit med ett okammat hå
Quote from Rasmus Olsson on 11 February 2009, 21:23Ska du ha en riktig utmaning, ska du bara köpa mattor där alla tvättsymboler är överkryssade.
Själv kör jag kommando: helt mattfritt förutom en liten fånig grej innanför ytterdörren.
Ska du ha en riktig utmaning, ska du bara köpa mattor där alla tvättsymboler är överkryssade.
Själv kör jag kommando: helt mattfritt förutom en liten fånig grej innanför ytterdörren.