Quote from Funbeat user on 24 February 2009, 22:07Nej, inte dejtar jag hästar heller!!
Nej, inte dejtar jag hästar heller!!
Quote from Fredric Lagerström on 24 February 2009, 22:50Spela i små poster om plats de första löpen, värm upp lite grann. Försök läsa de andra som spelar, rusa inte iväg, håll huvet kallt. I femte loppet bör du hålla ett extra öga på häst nr sju. I vändstart är spåren 1,3,6&7 dom bästa. Hoppar en häst bort sej
Spela i små poster om plats de första löpen, värm upp lite grann. Försök läsa de andra som spelar, rusa inte iväg, håll huvet kallt. I femte loppet bör du hålla ett extra öga på häst nr sju. I vändstart är spåren 1,3,6&7 dom bästa. Hoppar en häst bort sej
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 06:323? Voltstart är 1:an och 7:an de enda som kommer ur sina resp volter först.
Satsa inte på för låga odds. Inte värt besväret. Kolla om det är vanlig distans (2140) eller långlopp. Akta dig för gubbarna längst till höger 😉
3? Voltstart är 1:an och 7:an de enda som kommer ur sina resp volter först.
Satsa inte på för låga odds. Inte värt besväret. Kolla om det är vanlig distans (2140) eller långlopp. Akta dig för gubbarna längst till höger 😉
Quote from Funbeat user on 26 February 2009, 17:41Jag gick 200 kronor plus (hann inte läsa era tips innan).
Jag gick 200 kronor plus (hann inte läsa era tips innan).
Quote from Fredric Lagerström on 26 February 2009, 18:04Va var det jag sa!?!! Grattis!
Hoppas denna nya rikedom inte förändrar dej allt för mkt. Matriella ting är nämligen inte allt, har jag hört.
Va var det jag sa!?!! Grattis!
Hoppas denna nya rikedom inte förändrar dej allt för mkt. Matriella ting är nämligen inte allt, har jag hört.
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 19:05Jaha, så var det dax för onsdagssvammel igen. Själv känner jag mig lat, för lat. Skull springa, mem orkade inte, så jag bokade ett spinningpass istället. Sen orkade jag inte det heller, så jag tog ett varmt bad. Det orkade jag iaf.
Jaha, så var det dax för onsdagssvammel igen. Själv känner jag mig lat, för lat. Skull springa, mem orkade inte, så jag bokade ett spinningpass istället. Sen orkade jag inte det heller, så jag tog ett varmt bad. Det orkade jag iaf.
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 19:47Har kört mitt andra "löppass" på två dagar, och foten håller. 😀 Dock körde jag bara 2,5km... Men tänker inte överbelasta den så de skiter sig.
Sen har jag pinat mig igenom en timmes spinning. För mig det sämsta spinningpass jag vart på... Instruktören o
Har kört mitt andra "löppass" på två dagar, och foten håller. 😀 Dock körde jag bara 2,5km... Men tänker inte överbelasta den så de skiter sig.
Sen har jag pinat mig igenom en timmes spinning. För mig det sämsta spinningpass jag vart på... Instruktören o
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:00Jag är precis lika lat som du Helena, fast jag har inte ens ett badkar så jag har intagit vågrätt läge i soffan med datorn på magen 😉
Jag är precis lika lat som du Helena, fast jag har inte ens ett badkar så jag har intagit vågrätt läge i soffan med datorn på magen 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:10Stationär...?
Stationär...?
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 20:18Självklart. Lagd Sofia ligger, på ett ungefär...
Självklart. Lagd Sofia ligger, på ett ungefär...