Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

Nej, inte dejtar jag hästar heller!!

Spela i små poster om plats de första löpen, värm upp lite grann. Försök läsa de andra som spelar, rusa inte iväg, håll huvet kallt. I femte loppet bör du hålla ett extra öga på häst nr sju. I vändstart är spåren 1,3,6&7 dom bästa. Hoppar en häst bort sej

3? Voltstart är 1:an och 7:an de enda som kommer ur sina resp volter först.

Satsa inte på för låga odds. Inte värt besväret. Kolla om det är vanlig distans (2140) eller långlopp. Akta dig för gubbarna längst till höger 😉

Jag gick 200 kronor plus (hann inte läsa era tips innan).

Va var det jag sa!?!! Grattis!

Hoppas denna nya rikedom inte förändrar dej allt för mkt. Matriella ting är nämligen inte allt, har jag hört.

Jaha, så var det dax för onsdagssvammel igen. Själv känner jag mig lat, för lat. Skull springa, mem orkade inte, så jag bokade ett spinningpass istället. Sen orkade jag inte det heller, så jag tog ett varmt bad. Det orkade jag iaf.

Har kört mitt andra "löppass" på två dagar, och foten håller. 😀 Dock körde jag bara 2,5km... Men tänker inte överbelasta den så de skiter sig.
Sen har jag pinat mig igenom en timmes spinning. För mig det sämsta spinningpass jag vart på... Instruktören o

Jag är precis lika lat som du Helena, fast jag har inte ens ett badkar så jag har intagit vågrätt läge i soffan med datorn på magen 😉

Stationär...?

Självklart. Lagd Sofia ligger, på ett ungefär...