Quote from Benny Eriksson on 4 March 2009, 21:50Jag tar gärna lite glass till filmen! 😀
Jag tar gärna lite glass till filmen! 😀
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 22:53Nån som sa glass! Jag e på, ryms man.. Äntligen Onsdag 😀
Nån som sa glass! Jag e på, ryms man.. Äntligen Onsdag 😀
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 22:57Lisa, du har bytt bild? Vad gör du med den stackars apan?
Lisa, du har bytt bild? Vad gör du med den stackars apan?
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 23:03Så går d när ja inte får någon glass.. då tar ja vad ja har
Så går d när ja inte får någon glass.. då tar ja vad ja har
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 23:07Åsså råkade du ha en apa i ett hörn...?
Kanske fryst palt kan extraknäcka som glass?
Åsså råkade du ha en apa i ett hörn...?
Kanske fryst palt kan extraknäcka som glass?
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 23:13Ibland har ja allt möjligt i mina hörn, du skulle bli förvånad... ibland blir jag själv förvånad.
Fryst palt, hm.. risken är större att man skulle ha ihjäl nån av misstag med sådana klumpar
Ibland har ja allt möjligt i mina hörn, du skulle bli förvånad... ibland blir jag själv förvånad.
Fryst palt, hm.. risken är större att man skulle ha ihjäl nån av misstag med sådana klumpar
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 23:17Ok, ska kolla det när jag kommer upp i maj.
😉
Ok, ska kolla det när jag kommer upp i maj.
😉
Quote from Benny Eriksson on 4 March 2009, 23:17Var det någon som hade popcorn?
Var det någon som hade popcorn?
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 23:18Ska spara allt suspekt jag stöter på
Ska spara allt suspekt jag stöter på
Quote from Funbeat user on 4 March 2009, 23:19Nej men en apa, duger det?
Nej men en apa, duger det?