Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 14:15Jäklar vilket smörande! 😉
Jäklar vilket smörande! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2009, 14:24Smör är gott, tillskillnad från margarin.
Smör är gott, tillskillnad från margarin.
Quote from Benny Eriksson on 6 March 2009, 14:24Bruse, har du popcorn också? 😀
Bruse, har du popcorn också? 😀
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 14:36Ja margarinande är inte lika effektivt 😉
Ja margarinande är inte lika effektivt 😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2009, 14:43Självklart har jag pop-corn! Vad dricka till det? Vin, whiskey, gin & tonic, konjak, grappa, punsch, jägermeister, absinth (6 sorter), ljus rom, mörk rom, mjölk, te, vatten, espresso... Ska det vara levande ljus också eller går det bra med döda växter?
Självklart har jag pop-corn! Vad dricka till det? Vin, whiskey, gin & tonic, konjak, grappa, punsch, jägermeister, absinth (6 sorter), ljus rom, mörk rom, mjölk, te, vatten, espresso... Ska det vara levande ljus också eller går det bra med döda växter?
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 16:01Bruse det var jag som var flexibel...och idag utökar jag med en god flaska rött och hängmörad oxfilé jag just handlat på Hötorgshallen....
Bruse det var jag som var flexibel...och idag utökar jag med en god flaska rött och hängmörad oxfilé jag just handlat på Hötorgshallen....
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 22:34finns det liggmörad filé också?
finns det liggmörad filé också?
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 14:40Någon i Gbg som känner för att se på Star Trek, Wolverine eller Änglar & demoner ikväll?
Någon i Gbg som känner för att se på Star Trek, Wolverine eller Änglar & demoner ikväll?
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 14:48Änglar och demoner ser jag varje morgon när jag kliver up...Startrek när jag sätter mig på Cykeln och jag blir Wolwerine när Linda joggar förbi!
Änglar och demoner ser jag varje morgon när jag kliver up...Startrek när jag sätter mig på Cykeln och jag blir Wolwerine när Linda joggar förbi!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 14:52Wolverine på 30 sekunder
http://www.youtube.com/watch?v=iYSyvIbTAJAVerkar vara en djup film
Wolverine på 30 sekunder
Verkar vara en djup film