Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 18:57Jessie, har för mig att du inte gillar män med hår på bröstet. Alltså får Linda Wolverine för sig själv. *hepp!*
Jessie, har för mig att du inte gillar män med hår på bröstet. Alltså får Linda Wolverine för sig själv. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 20:08Jaja.. jag tar väl Jean-Marc Barr istället då.. *går med på*
Jaja.. jag tar väl Jean-Marc Barr istället då.. *går med på*
Quote from Rasmus Olsson on 13 May 2009, 23:11Seså lugna er damer. Jag kommer på fredag, ni får hålla er tills dess.
För övrigt har jag klarat mig från styrfylla, det var vingligt hem från båwlinghallen eller vad det hette.
Seså lugna er damer. Jag kommer på fredag, ni får hålla er tills dess.
För övrigt har jag klarat mig från styrfylla, det var vingligt hem från båwlinghallen eller vad det hette.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 08:33Tack Anders. Jag har placerat honom i byrålådan.
Tack Anders. Jag har placerat honom i byrålådan.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 08:54Annars har jag rätt bra med hår på bröstet och bra anlag för ordentliga polisonger. 😉
Annars har jag rätt bra med hår på bröstet och bra anlag för ordentliga polisonger. 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 09:14Meeen så trevligt! Det finns utrymme kvar, du får nog plats i byrån du också! 😉
Meeen så trevligt! Det finns utrymme kvar, du får nog plats i byrån du också! 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 09:19Ahh... boooooring... hur jävla skoj är det att sitta i ett 2 timmars telefonmöte där min aktiva del är 5 minuter?
Ahh... boooooring... hur jävla skoj är det att sitta i ett 2 timmars telefonmöte där min aktiva del är 5 minuter?
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 09:25Varför inte be dem ringa in dig när dina frågor kommer upp? Gäller att verka upptagen!!
Varför inte be dem ringa in dig när dina frågor kommer upp? Gäller att verka upptagen!!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 09:42Äh, jag får två debiterbara timmar mot kund, samt kan göra annat under tiden. 😛 Dessutom VILL de ha mig "live" utifallattdetskullevanåttsomjagkanhasynpunkterpå
Äh, jag får två debiterbara timmar mot kund, samt kan göra annat under tiden. 😛 Dessutom VILL de ha mig "live" utifallattdetskullevanåttsomjagkanhasynpunkterpå
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 09:46Ha ha skulle klippa in en text
Ha ha skulle klippa in en text