Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 09:47what??
what??
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:09ahh då är det skillnad. Jag får aldrig nöjet att debitera kunder 🙁
ahh då är det skillnad. Jag får aldrig nöjet att debitera kunder 🙁
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:10Det är ätte roligt att debitera kunder...! Speciellt när kontot fylls med pengar...
Det är ätte roligt att debitera kunder...! Speciellt när kontot fylls med pengar...
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:11tycker du att det är roligt att ha pengar på kontot????
tycker du att det är roligt att ha pengar på kontot????
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:12Absolut...för då kan jag spendera dem !
Absolut...för då kan jag spendera dem !
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:13kunde jag aldrig anat
kunde jag aldrig anat
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:15Pengar är till för att användas...Tråkigt att betala moms bara...det bästa vore att lägga på moms men aldrig redovisa den...(utan att det märktes alltså)
Pengar är till för att användas...Tråkigt att betala moms bara...det bästa vore att lägga på moms men aldrig redovisa den...(utan att det märktes alltså)
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:20Måste dela med mig av dagens klokhet från mitt kontor!
"Män är lite som hundar - de jagar boll eller pinne!"
Sagt av den kvinnliga kollegan som svar på den manliga kollegans uttalande om motion - "Motion ska utföras med boll eller pinne" (fotboll el
Måste dela med mig av dagens klokhet från mitt kontor!
"Män är lite som hundar - de jagar boll eller pinne!"
Sagt av den kvinnliga kollegan som svar på den manliga kollegans uttalande om motion - "Motion ska utföras med boll eller pinne" (fotboll el
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:21Oj...Eh jag antar att du behöver miljöombyte....
Oj...Eh jag antar att du behöver miljöombyte....
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 10:38Japp!
Japp!