Quote from Rasmus Olsson on 14 May 2009, 10:45Linda får miljöombyte på fredag. Garanterat.
Linda får miljöombyte på fredag. Garanterat.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:26Jäser popcorn? Eller är det månne DU som jäser (när du inte sitter här?).
Jäser popcorn? Eller är det månne DU som jäser (när du inte sitter här?).
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:32bra Magnus bakar du tills i morgon då jag kommer?
bra Magnus bakar du tills i morgon då jag kommer?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:34Har precis ätit äggröra med bacon samt ravioli med kyckling. Ni sitter jag här opch dricke en kall underbar öl....
Har precis ätit äggröra med bacon samt ravioli med kyckling. Ni sitter jag här opch dricke en kall underbar öl....
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 20:56Klart Emelie, men.. det är visserligen matbröd, skulle inte det duga får jag väl panika ihop något imorgon då. 😉
Klart Emelie, men.. det är visserligen matbröd, skulle inte det duga får jag väl panika ihop något imorgon då. 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:00jag som sett fram emot pajen men brödet duger om det är gott 😉
jag som sett fram emot pajen men brödet duger om det är gott 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:14Paj är en sak, bak något helt annat. (H)
Klart det kan bli paj, du får bara tajma in besöket till när jag inte är ute och far i skogen. 😉
Paj är en sak, bak något helt annat. (H)
Klart det kan bli paj, du får bara tajma in besöket till när jag inte är ute och far i skogen. 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:16Nu ngt helt annat: Jag har ett litet projekt. Jag ska vandra till Trelleborg och tillbaka. Det är en sträcka på ungefär 300km, Tanken är att ajg ska tälta på vägen, och i princip gå hela dagarna. Mitt mål är att klara det hela på 10 dagar. Vad tror ni om
Nu ngt helt annat: Jag har ett litet projekt. Jag ska vandra till Trelleborg och tillbaka. Det är en sträcka på ungefär 300km, Tanken är att ajg ska tälta på vägen, och i princip gå hela dagarna. Mitt mål är att klara det hela på 10 dagar. Vad tror ni om
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:18mm ser fram emot det Magnus:-)
Max det är väl inga problem... du går ju lätt 3mil per dag...
mm ser fram emot det Magnus:-)
Max det är väl inga problem... du går ju lätt 3mil per dag...
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 21:24Nja, klart jag kan gå 3 mil per dag och kanske även mer än det. Men så måste man tänka på att det skulle vara den längsta vandringen jag ngnsin gjort med en breeeeed marginal. Sen kanske jag inte orkar gå 3 mil de sista par dagarna, för även om man inte k
Nja, klart jag kan gå 3 mil per dag och kanske även mer än det. Men så måste man tänka på att det skulle vara den längsta vandringen jag ngnsin gjort med en breeeeed marginal. Sen kanske jag inte orkar gå 3 mil de sista par dagarna, för även om man inte k