Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:41Ja, skyll på det du
Ja, skyll på det du
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:42Hmm. Ja Vatten lär jag få fylla på längs vägen. Min planering är att jag som stor person behöver 5 liter/dag. Altså så komer jag att ha med mig 10 liter vatten, så att jag klarar mig i minst 2 dagar. Btw ngn som vet var man kan köpa Fältflaska 90?? Eller
Hmm. Ja Vatten lär jag få fylla på längs vägen. Min planering är att jag som stor person behöver 5 liter/dag. Altså så komer jag att ha med mig 10 liter vatten, så att jag klarar mig i minst 2 dagar. Btw ngn som vet var man kan köpa Fältflaska 90?? Eller
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 22:44Dig vågar jag inte skylla på, du ska ju varken dricka alkohol eller ha sex före lördag. Du är ju så livsfrustrerad så du slår väl ned folk för inget just nu?
Dig vågar jag inte skylla på, du ska ju varken dricka alkohol eller ha sex före lördag. Du är ju så livsfrustrerad så du slår väl ned folk för inget just nu?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:44Åh, Max, ska du baka kladdkaka till mig? Låter som en toppenidé! Vad sugen jag blev nu. MUMS! 😀
Åh, Max, ska du baka kladdkaka till mig? Låter som en toppenidé! Vad sugen jag blev nu. MUMS! 😀
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:45Bruse: nä, jag har gått över till att rulla mig till en boll och storgråta. Hela dagarna. :
Bruse: nä, jag har gått över till att rulla mig till en boll och storgråta. Hela dagarna. :
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:50@Jenny; Om du kommer hit och äter den med mig så gör jag en kladdkaka bara för dig. Jag ska till och med fixa lite grädde till den....
@Jenny; Om du kommer hit och äter den med mig så gör jag en kladdkaka bara för dig. Jag ska till och med fixa lite grädde till den....
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:51Max köp bara ett vätskesystem typ platypus så kan du trycka ner det i de flesta ryggor. Finns ju i storlekar till över 3l.
Max köp bara ett vätskesystem typ platypus så kan du trycka ner det i de flesta ryggor. Finns ju i storlekar till över 3l.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:53Mmmm! Lockande, du Max! 🙂 Tyvärr blir det inte så mycket kladdkaka för mig innan lördag... 🙁
Mmmm! Lockande, du Max! 🙂 Tyvärr blir det inte så mycket kladdkaka för mig innan lördag... 🙁
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:54Ja jag får väl göra det. Men Fältflaskan är ju så smidig då man bara kan hänga den i bältet.
Ja jag får väl göra det. Men Fältflaskan är ju så smidig då man bara kan hänga den i bältet.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 22:55Men jenny; du kan ju komma och fira din vinst hos mig på söndag?? 😉
Men jenny; du kan ju komma och fira din vinst hos mig på söndag?? 😉