Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

Här har vi inte bara haft regn, vi har haft åska med.. och HAGEL.... TVÅ gånger.
Jajamensan! Inget tråkigt standard sommarväder i Dalarna inte, som på tråkiga västkusten. *hepp!*

Regnet kom vid 21.20 vid Ryssgravens klätterklippor, Kungsängen. I övrigt en riktig bra avslutning på kvällen. 😉

Har idag "klättrat" upp på min kuse. Efter att vi båda har haft en månads semester. Det var mysigt värre, han hade blivit lite mullig. Fast vad kan man vänte efter en månad på bete utan nåt arbete. 😀
O vi missade regnet med nån minut.

Efter det tog jag

Här går regnet inte att missa. Alls. *muttrar lite*
Man kanske skulle ta sig till badhuset istället om man nu ändå prompt ska bli blöt?

(t+) bra ide
idag har det regnat konstant hela dan.

gick på en nit o köpte mig en motionscykel på ÖB, skulle vara reparerad o fin. Alltså ett väldigt bra pris. Men felet den hade lämnats tillbaka för var kvar....
🙁 Retur imorgon.

Trots vädret stack jag ut på en löprunda på 1,2 mil i duggregn, på slutet upphörde regnet samt klockan visade nytt årsrekord.

Hmm, kanske bara ska springa när det är blött...

Jag har inte blivit så road av att springa än att jag tycker det är en bra idé att springa när det regnar på tvären. Så jag stack till badhuset istället. Där kändes det liksom lite mer okej att bli blöt inpå bara kroppen. *hepp!*

Jag undrar vad det här *hepp* betyder egentligen?

Hls Frågvis

Ehm.. dels är det en ovana jag har att skriva det... (har jag tvingats inse) men tänket bakom är väl ungefär som i en gammeldags cirkusföreställning, där exempelvis trapetskonstnären gör sitt trick och sen slår ut med armarna i en dramatiskt gest och även

Ja Jessie vad betyder *hepp* igentligen?

Själv gissar jag på ett klassiskt avslutningsutryck ifrån Avesta...

Road, det blir man aldrig förutom efteråt. 😉