Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOnsdagssvammel...
You need to log in to create posts and topics.

aaah, då förstår jag Jessie. Fin bild där med cirkusartisten!

Fick bilden av hur Jessie simmar fram till kanten, hoppar up som en delfin ungefär, landar på fötterna med armarna utsträckta och ropar hepp över hela badhuset!
I övrigt, helt rätt tänkt att gå och simma.

Själv missar jag vansbro pga förkylning i veckan

Shit! Borde jag möjligen vara oroad när jag är så mycket MER atletisk i fb-männens fantasier än i verkligheten? (H)

MYS PÅ! (H:)

Hm... min Klon vill inte mysa längre. Han tycker det är larvigt... suck... tonåringar.

Känner igen det Bruse. Tonårskillar får man låtsas att man brottas med, enda sättet jag kommer åt att krama mina grabbar numera.

Snacka om att attackmysa....

Lillördag igen, ska fira det med att städa badrummet. Vad ska ni andra hitta på?

Jag ska jobba en massa... Premiärföreläsningarna närmar sig med stormsteg. 😀

Å så trevligt med liv på FB jag sitter med min tenta så det skall jag göra hela kvällen, hoppas den snart blir klar.... Vad skall du ha för föreläsning Mats? jag kan berätta massa saker du inte skall göra under föreläsningen, om du vill:-)

Emelie: Premiären blir i Supply Chain Management och jag kommer gå igenom lite definitioner och sen köra en genomgång av viktiga produktionsekonomiska koncept som är bra att ha i bakhuvudet under resten av kursen... 🙂