Quote from Fredric Lagerström on 9 July 2009, 21:53aaah, då förstår jag Jessie. Fin bild där med cirkusartisten!
aaah, då förstår jag Jessie. Fin bild där med cirkusartisten!
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 09:26Fick bilden av hur Jessie simmar fram till kanten, hoppar up som en delfin ungefär, landar på fötterna med armarna utsträckta och ropar hepp över hela badhuset!
I övrigt, helt rätt tänkt att gå och simma.Själv missar jag vansbro pga förkylning i veckan
Fick bilden av hur Jessie simmar fram till kanten, hoppar up som en delfin ungefär, landar på fötterna med armarna utsträckta och ropar hepp över hela badhuset!
I övrigt, helt rätt tänkt att gå och simma.
Själv missar jag vansbro pga förkylning i veckan
Quote from Funbeat user on 10 July 2009, 16:14Shit! Borde jag möjligen vara oroad när jag är så mycket MER atletisk i fb-männens fantasier än i verkligheten? (H)
Shit! Borde jag möjligen vara oroad när jag är så mycket MER atletisk i fb-männens fantasier än i verkligheten? (H)
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 18:23MYS PÅ! (H:)
MYS PÅ! (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 9 December 2009, 19:17Hm... min Klon vill inte mysa längre. Han tycker det är larvigt... suck... tonåringar.
Hm... min Klon vill inte mysa längre. Han tycker det är larvigt... suck... tonåringar.
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 20:56Känner igen det Bruse. Tonårskillar får man låtsas att man brottas med, enda sättet jag kommer åt att krama mina grabbar numera.
Snacka om att attackmysa....
Känner igen det Bruse. Tonårskillar får man låtsas att man brottas med, enda sättet jag kommer åt att krama mina grabbar numera.
Snacka om att attackmysa....
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 17:54Lillördag igen, ska fira det med att städa badrummet. Vad ska ni andra hitta på?
Lillördag igen, ska fira det med att städa badrummet. Vad ska ni andra hitta på?
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 17:56Jag ska jobba en massa... Premiärföreläsningarna närmar sig med stormsteg. 😀
Jag ska jobba en massa... Premiärföreläsningarna närmar sig med stormsteg. 😀
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 17:58Å så trevligt med liv på FB jag sitter med min tenta så det skall jag göra hela kvällen, hoppas den snart blir klar.... Vad skall du ha för föreläsning Mats? jag kan berätta massa saker du inte skall göra under föreläsningen, om du vill:-)
Å så trevligt med liv på FB jag sitter med min tenta så det skall jag göra hela kvällen, hoppas den snart blir klar.... Vad skall du ha för föreläsning Mats? jag kan berätta massa saker du inte skall göra under föreläsningen, om du vill:-)
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 18:00Emelie: Premiären blir i Supply Chain Management och jag kommer gå igenom lite definitioner och sen köra en genomgång av viktiga produktionsekonomiska koncept som är bra att ha i bakhuvudet under resten av kursen... 🙂
Emelie: Premiären blir i Supply Chain Management och jag kommer gå igenom lite definitioner och sen köra en genomgång av viktiga produktionsekonomiska koncept som är bra att ha i bakhuvudet under resten av kursen... 🙂